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ManyChat

ManyChat

4.6 (70)
US$15.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
24
10
4.5 (70)
4.2 (70)
4.1 (70)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
12
6
4.6 (2,274)
4.6 (2,274)
4.4 (2,274)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ManyChat

Google Chat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Chat en tiempo real
Drift
Funcionalidades más valoradas
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Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Reserva en línea
Chatbot
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Chatbot
tawk.to
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Historial de transcripciones/chat
Pure Chat
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Creación de informes/análisis
Historial de transcripciones/chat
Activechat
Funcionalidades más valoradas
Chatbot
Creación de informes/análisis
Procesamiento de lenguaje natural
ActiveCampaign
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Social Intents
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Gorgias
Funcionalidades más valoradas
Gestión de correo electrónico
Gestión de tickets
Macros y modelos de respuestas

Opinones de ManyChat

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.1
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
71%
4
24%
3
1%
2
1%
1
1%
Leonardo
Director en México
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Muy caro

5.0 el año pasado

Comentarios: todo muy bien, pero es muy caro los suscriptores, y por eso me sali

Puntos a favor:

Facil de usar, amigable, tiene todas las funciones que se necesitan en la version pro

Contras:

Muy caro. La version pro tiene muchas cosas que yo no utilizo y por eso se me hace muy caro.

Christian
Técnico en administración de redes computacionales en Chile
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Buenísima experiencia

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

Me gustó todas las opciones que tiene para poder configurar y dar múltiples opciones a tu cliente para que se torne una conversación bien fluida

Contras:

Cuando empiezas a conocer una herramienta tiende a ser un poco tedioso el conocerla desde cero, pero cuando la empiezas a usar todos los días ya te familiarizas

Luciano
Luciano
ChatBot and Automation Consultant en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The reference app for conversational design

5.0 hace 2 años

Comentarios: Overall experience excellent: we are dealing with a product that does many things and does them well. After an initial start a bit quiet and with few integrations, ManyChat has been able to conquer and establish itself in the market for advanced features, such as integrations and templates. This is the platform that I recommend to anyone who is starting from scratch.

Puntos a favor:

The product is very easy to use: despite its high potential and the many things it allows you to do, the menus and features are always organized in an orderly and logical way. Good responsiveness and stability

Contras:

I feel the lack of being able to make chatbots for the web channel: at the moment you can only create bots for Messenger, Email, SMS, Telegram, WhatsApp, and Instagram. In the free plan you can't do almost anything.

Mugume
Manager en Uganda
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

The revolutionary ChatBot ever developed

4.0 hace 6 meses

Comentarios: I have typically been pleased with the ManyChat platform as a user. ManyChat has helped me overcome a variety of company obstacles, such as automating lead creation, marketing, and customer service. I value the advantages I've experienced, including increased effectiveness in managing repetitive activities, improved user engagement through tailored interactions, and the capacity to communicate with a larger audience via various channels. In order to better improve my experience, I have also mentioned platform policy difficulties and wanted extra functionality. Overall, ManyChat has shown to be an effective tool for boosting client interaction and optimizing my business procedures.

Puntos a favor:

Its automation features, multi-channel support, and lead generation tools. I found the software to be rather user-friendly, particularly when setting up automatic messaging sequences and chatbots. Integrating with already-existing business processes can take several forms depending on the workflow's complexity and the particular tools and systems being used. It also provides integration possibilities with various outside technologies, making it simpler for organizations to integrate it with their current tech stack.

Contras:

Requests for more functionality on the free plan, a learning curve for sophisticated automation, sporadic problems integrating based on current infrastructure, worries about shifting platform rules, and more. Although I found the platform to be user-friendly for creating chatbots, integrating it with some particular business processes proved to be somewhat challenging.

Mike
Founder en España
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Robust non-code chatbot platform for beginners to advanced

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Love it, implement advanced chatbots for clients like looking up documents in the cloud and sending to them etc.

Puntos a favor:

Easy to setup a new chatbot, create an outline and add the specific actions to be followed. Ability to create complex chats with follow-ups, api calls, tags etc. make it a very robust platform.

Contras:

Instagram comment reply is a bit strange to implement at first.