¿Qué es Chase Software?

Chase delivers a single system with end-to-end solutions worldwide; enabling marketing companies to unlock their full potential and focus. Our cloud-based systems ensure secure, and digitized processes accessible worldwide and allows for role-tailored user setup and processes. Features include resource management, job costing, workflows and approvals, timesheet automation, invoicing and orders, capacity planning, retainer management, forecasting, and insightful business intelligence.

¿Quién usa Chase Software?

Chase Software's distinctive line of agency management software and support services deliver cutting-edge tools and expertise for agencies across the globe.

¿Dónde se puede implementar Chase Software?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (local), Chromebook (desktop)

Sobre el proveedor

  • Chase Software
  • Fundada en 1999
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Sudáfrica

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Chase Software
  • Fundada en 1999
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  • Chat

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Sudáfrica

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Chase Software

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Chase Software

US$17.50/mes
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Prueba gratis
N/D
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US$15.00/mes
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US$10.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Chase Software

  • Base de datos de empleados
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Estimación de costes
  • Facturación
  • Facturación de proyectos
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de archivos
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de clientes
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Horas facturables y no facturables
  • Informe de uso
  • Informes de avance
  • Integración contable
  • Modelos personalizables
  • Planificación de personal
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Programación de recursos
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de conceptos facturables
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Chase Software

Colabora en proyectos, supervisa el tiempo, gestiona gastos y factura a tus clientes. ¡Disponible en la nube desde cualquier dispositivo!
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
Toma el control de los proyectos y descubre en qué se emplea el tiempo con flujos de trabajo personalizables e informes detallados y significativos.
Realiza un seguimiento de presupuestos, proyectos, recursos, tareas, hojas de horas, márgenes y facturas. Conecta paquetes de oficina, finanzas, CRM, Slack, Trello y Jira, entre otros.
Software integrado para contabilidad, tiempo, gastos y facturación de proyectos para empresas de arquitectura.
Software de planificación que tiene como objetivo principal la gestión eficaz de todo tipo de recursos y proyectos en la empresa.
Sistema operativo unificado, único y basado en la nube que posibilita el trabajo remoto.
Scoro es la solución de gestión empresarial y de proyectos más completa para servicios profesionales y creativos.
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La gestión de proyectos en línea, ¡simplificada! Proyectos, tareas, tiempo y colaboración: todo en una sola plataforma.

Opinones de Chase Software

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.5
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
21%
3
6%
Usuario verificado
Financial Manager en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Almacenamiento, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Chase review

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Great experience

Puntos a favor:

Ease of use and training availabity. Also the quick response times from the help desk.

Contras:

Chase conversion to Excel not 100% user friendly

Janine
Finance & Operations en Sudáfrica
Diseño, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Fountainhead Design

5.0 hace 2 años

Comentarios: We have been using Chase for a few years now, the support is superb, the Chase team is hands on and always willing to look at alternative solutions. The overall package works well for timesheet keeping, job profitability and building a history of clients and jobs.We moved to a different system but that never worked for our business and moved back to Chase. I would recommend Chase to anyone.

Puntos a favor:

Very user friendly. The system works in all spheres of the business and allows you to have a overall view of all jobs in the system. The finance features are great when pulling financial reports it integrates effortlessly with our accounting package.

Contras:

Currently there are features that we chose not to use on the system but the ones we do use we don't have any issues with.

Respuesta de Chase Software

hace 2 años

Hi Janine Thanks for your kind words and a great review. It's great to have you back with us at Chase, we can't wait to share our new releases with you in the coming months.

Nicole
Finance and HR Manager en Sudáfrica
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Review for Chase Software

3.0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

The service and support received is fantastic. Consistently friendly and helpful. I am in finance so don't use the software to its full capacity and only need to use it around once a week. I have specific needs for reporting which the support team was extremely helpful in setting up for me.

Contras:

Due to the fact that I don't use the software often enough, I do tend to get a little lost with the steps needed and navigating around but its nothing serious and something I would pick up more easily if I needed to. I need to use multiple platforms so find I do need to duplicate work on occasions.

Muriithi
Accountant en Kenia
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A feature filled tool for total control over your advertising agency with great support

5.0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: - Chase endured we made what we expected to
- In the few instances we had variances they were more often favourable than not i.e. where we spent less than we expected
- Chase allows us to analyze our data. We know how much we make or lose from different clients, services, types of clients
- The thousands of job data in our control makes for a good basis for decision making

Puntos a favor:

- Job budgeting and variance analysis: We always know what we expected to make and what varied from the expectation - I loved using the cost estimate because it integrated billing to clients and receiving supplier invoices. We rarely incurred unexpected costs as the cost estimate provides oversight of the budget. - Profitability modelling(on a job by job basis) - It had multiple features giving the user options in modelling its usage for their agency

Contras:

- Integration took a while. It wasn't easy to learn in my opinion. In all fairness it could have been my lack of experience at the point that made the implementation harder. But once it was implemented our operations were really structured and data oriented. Over 9 years we have used to it manage thousands of jobs.

Angelique
Operations Manager en Sudáfrica
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Chase Software Unpacked

5.0 hace 2 años

Comentarios: Overall we have seen an increase in effeciency, with proper training and process flows we have seen how it can show us problems and help us solve them before they become bigger issues. As with all software the data you put in is what you get out, so ensuring that your staff put the data in is key.

Puntos a favor:

The features I like the most about Chase Software are the ease of use once you know and understand how the system works. The data that it gathers is really great and when you use Chase with Insight it offers some powerful analytics to help make business decisions.

Contras:

The Con for me with this software is the set-up. You need to set it up really well in the beginning to get the data you need and if you are a company still figuring your business model or process flows out this can trip you up.

Respuesta de Chase Software

hace 2 años

Hi Angelique Thanks for sharing such a thoughtful response with us. It's great to know you chose us and that all your hard work in setting up the system has paid off. As always, if there's anything we can do to help please get in touch and we'd be glad to be of assistance.