Gist

Por ConvertFox Global

¿Quién usa Gist?

SaaS, agencias de marketing, servicios empresariales, servicios a domicilio, blogueros y editores, comercio electrónico

¿Qué es Gist?

Fuente única de información veraz para tus contactos con chat en vivo, centro de ayuda, base de conocimientos, automatización de marketing por correo electrónico y mucho más.

Información sobre Gist

ConvertFox Global

https://getgist.com

Fundada en 2017

Compara Gist con productos similares

Precio inicial

US$9.00/mes
US$19.00/mes
US$19.00/mes
US$14.00/mes

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis

Gist: implementación y asistencia

Asistencia

  • Aistencia 24/7

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Gist

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Autoaprendizaje
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda de texto completo
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Catalogación/Categorización
  • Categorización/Agrupación
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comentarios/notas
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Edición de texto
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formularios personalizables
  • Foros en línea
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de directorio activo
  • Integración de redes sociales
  • Ludificación
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Proyecciones
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguridad SSL
  • Sistemas de apoyo en la toma de decisiones
  • Varios idiomas
  • Widgets

Lista completa de Software de gestión del conocimiento

  • API
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Formularios personalizables
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Macros y modelos de respuestas
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Supervisión
  • Supervisión de redes

Lista completa de Software de help desk

Alternativas a Gist

Más alternativas a Gist

Reseñas de Gist

Todas las reseñas

Calificación general

4.7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.5
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.6
Relación calidad-precio 4.7

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Christopher M.
Author, Digital Marketer
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/1/2021

"SLICK Messenger Bot + Full Email Automation"

Comentarios: Been using Gist for years now--replaced Active Campaign for me--and I'm able to do all the same things with a messenger bot, too!

Puntos a favor: Gist's messenger bot is very powerful and you're able to put it on your website as well as all your subdomains. It's become the #1 way my visitors prefer to interact with me. I had no idea how much interaction I was missing until I installed it. Then add full email marketing and you're really flying!

Contras: Gist is working to improve their speed through the browser. I wish the free plan allowed for use of webhooks like the paid plans do. But $29/mo isn't bad!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/1/2021
Andrew B.
Andrew Beach
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2019

"Course Creator's Dream: marketing, customer service, booking, knowledge base - It's all here"

Puntos a favor: Love that everything is integrated and works together. Chat is cross platform with twitter, facebook and your website (javascript can be placed on any website that allows it including many 3rd party apps). Email product is maturing really well compared to others in the market in just 2 short years.

Contras: Having an all-in-one product is really ambitious. Doing that in 2 years is spectacular. Although some features aren't yet fully developed, the product is definitely a player against others in the space. Also needs updates to customer service/communications especially in the area of product updates.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2019
Alexis G.
cto
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/6/2021

"The best chat, automation and marketing software"

Comentarios: Overall Gist has been fabulous. I have found a powerful, fast and easy to use live chat tool. But it does not stop there, with the same tool I have solved other marketing needs such as Email Marketing, email campaigns, sales funnel and more.

Puntos a favor: Automation tools such as workflows and campaigns have been the answer we were looking for to improve our sales and support flow. Simply the best of the best.

Contras: I feel like they need to improve how bots work. While it is a very powerful tool, being able to set the bots to respond outside of my customer service hours is critical.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/6/2021
William A.
owner
Medios de difusión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/9/2020

"+6 months I asked to have my billing information removed..."

Comentarios: After I had this experience with the emails I told them to delete my billing information as I didn't want to be charged another $200 in December when the addons I purchased were due to renew. Its been 6 months and I just took matters into my own hands. I had to add a prepaid gift card to the billing info, switch the default card to this junk gift card. After this I could finally delete my actual credit card. I was not going to fight them on a chargeback this december. This companies support has really become crap like the rest of their services.

Puntos a favor: The idea of using this software to run a ton of other things was very appealing, but it fell way short of this goal, left me very disapointed.

Contras: I received emails telling me that my ability to send emails was suspended for sending spam. I was not sending spam, and somehow the double optin email form I had on the site was the only thing sending out emails. So on 2-3 different occasions I had my account suspended for spam I wasn't sending out. They always verified that I wasn't sending out anything and quickly restored my access. Then the time when I actually did have something to send, I had a page that was only viewable if you had a password that was given out on a business card. If you entered your email there, it would send you out something very specific for a hiring event I was trying to do. This flagged my email again as spam. Again a password protected page with a double optin, and my legit emails were flagged as spam. It was too much.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/9/2020
Mark F.
Director
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/5/2021

"Gist- The Perfect Sofware for any Service Related busines"

Comentarios: I am very happy with my Gist experience so far and rhey have been receptive to my ideas in the past with different features or how to streamline then to create a better user experience.

Puntos a favor: The chat box on Gist is by far my favorite Gist feature. Being able to talk with potential clients instantly via the Gist chat box i have on my sites makes communication far easier than endless email chains.

Contras: When gist first launched as Convert Fox they didn't have that many products or features, just mainly an email autoresponder. They have come a long way since then.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/5/2021