Gist

Gist

Por ConvertFox Global

¿Quién usa Gist?

SaaS, agencias de marketing, servicios empresariales, servicios a domicilio, blogueros y editores, comercio electrónico

¿Qué es Gist?

Fuente única de información veraz para tus contactos con chat en vivo, centro de ayuda, base de conocimientos, automatización de marketing por correo electrónico y mucho más.

Información sobre Gist

ConvertFox Global

https://getgist.com

Fundada en 2017

Resumen de precios de Gist

Gist dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Gist está disponible a partir de US$9.00/mes.

Precio inicial

US$9.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Funciones de Gist

Software de help desk
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes

Reseñas de Gist

Mostrando 5 de 116 reseñas

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.7/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.8/5
Luke D.
Owner
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/1/2020

"All-In-One Marketing Automation Software - Covers Most Features Needed"

Puntos a favor: I’ve been a fan of Gist (formely Convertfox) since after they launched their product. Since then, the product has developed with updates and new features being rolled out to assist business owners. The fact that it’s an all-in-one marketing automation platform is where it demonstrates its value. It incorporates: • Automations based on events
• Email automation
• Live chat & bots
• Scheduling
• Help desk/ knowledge base
• Forms
• Tracking
• Plenty of integrations
The platform essentially saves you connected different apps via APIs as it’s an all in one where contact data is updated along the way, from lead to customer.

Contras: Gist are constantly improving and listening to customer feedback which is great, but sometimes it does take time to implement. This is to be expected though from any company especially when there’s many users wanting all types of integrations and features added.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/1/2020
Andrew B.
Andrew Beach
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2019

"Course Creator's Dream: marketing, customer service, booking, knowledge base - It's all here"

Puntos a favor: Love that everything is integrated and works together. Chat is cross platform with twitter, facebook and your website (javascript can be placed on any website that allows it including many 3rd party apps). Email product is maturing really well compared to others in the market in just 2 short years.

Contras: Having an all-in-one product is really ambitious. Doing that in 2 years is spectacular. Although some features aren't yet fully developed, the product is definitely a player against others in the space. Also needs updates to customer service/communications especially in the area of product updates.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2019
Michael O.
CEO
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2020

"Gist Customer Contact - Ideal for SaaS companies"

Comentarios: We use Gist as our unified customer contact system. Customers can use integrated Gist chat in our app for immediate contact both before and after purchase. We use the strong email automation to drive our onboarding of customers and for ongoing customer engagement. Gist is fast and the UI is beautiful to use.

Puntos a favor: Gist integrates the three customer contact modules required by SasS companies. It has strong chat, email automation and help desk CRM.

Contras: We've yet to find a limiting feature for our business.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2020
Michael N.
owner
Seguridad pública, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2019

"Gist is not what it's made out to be"

Comentarios: I was looking for a "helpdesk" solution with near time chat from our website.

Puntos a favor: I like the ability to see each page a user has visited on our website and I like being able to reply to customers in near real time.

Contras: It's very un-intuitive and it is too easy to accidentally change or delete data if you click on the wrong icon. What I find most dismaying is there is no way to cancel the account. Once you are signed up, you held hostage. You cannot cancel from the account page nor the subscription page. There is no way to reach someone live and they do not reply to email.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/10/2019
Daniele R.
CEO
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/4/2020

"Affordable price for Essential Marketing Tools"

Puntos a favor: 8 powerful tools to increase my business. GIST is the perfect tool to handle automation: marketing, support, knowledge base, forms, bots, tracking and much more. Your perfect ally!

Contras: I do not dislike anything. GIST has a LOT of functions and it's not always so easy to understand which tool to use for a specific goal. They have many article and videos, but I would suggest to add more documentation for advanced functions and scenarios. The support team is always available and ready to help though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/4/2020