¿Quién usa Meazureup Checklist & Audit App?

Organizaciones con múltiples instalaciones como franquicias, cadenas de restaurantes, gimnasios, hoteles o comercios minoristas.

¿Qué es Meazureup Checklist & Audit App?

Programa móvil de evaluación digital de campo que ayuda a las empresas de cadena a gestionar la coherencia operativa con datos y analíticas.

Información sobre Meazureup Checklist & Audit App

MeazureUp

http://meazureup.com

Fundada en 2015

Resumen de precios de Meazureup Checklist & Audit App

Meazureup Checklist & Audit App dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Meazureup Checklist & Audit App está disponible a partir de US$20.00/mes.

Precio inicial

US$20.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Meazureup Checklist & Audit App

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Evaluación de riesgos
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de formularios
Gestión de la conformidad
Gestión de problemas
Gestión de tareas
Panel de comunicaciones
Planificación de auditorías
Seguimiento de activos
Archivo y conservación
Automatización proceso/flujo de trabajo
Conforme con HIPAA
Conformidad FDA
Conformidad con la OSHA
Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
Conformidad con normas ISO
Conformidad medioambiental
Control de versiones
Encuestas y comentarios
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de riesgos
Seguimiento de la conformidad
Tests de elementos de control
Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
Control de calidad de proveedores
Control de documentos
Gestión de auditorías
Gestión de equipos
Gestión de la conformidad
Gestión de la formación
Gestión de normas ISO
Gestión de quejas
Gestión de riesgos
Gestión del mantenimiento
Seguimiento de defectos
Base de datos de clientes
Captura de imagen
Cumplimiento del código
Gestión de citas
Gestión de expediciones
Gestión de subcontratistas
Lectura de códigos de barras
Modelos de informes
Seguimiento de inspecciones fallidas
Contabilidad integrada
Creación de informes/análisis
Facturación
Gestión de cocinas
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de listas de espera
Gestión de menús
Gestión de reservas
Gestión de tablas
Punto de venta (POS)
Gestión de carburante
Gestión de comercios minoristas
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de loterías
Gestión de tiendas de delicatessen y restaurantes
Libro sobre precios
Programa de fidelización
Punto de venta para supermercados
Puntos de venta de carburante
Tienda única
Varias tiendas

Reseñas de Meazureup Checklist & Audit App

Mostrando 5 de 39 reseñas

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.8/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Whitney B.
Director of Training and Compliance
Restaurantes, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2018

"Excellent software that's customizable to fit!"

Puntos a favor: I enjoy all of the different types of interactivity under one roof, so to speak. It is so easy to train staff and management on how to. Our company has become more eco-friendly because of it! The intricacies of the software allows our brand to know, in real time, if all of our stores are being consistent with the tasks that are bestowed. It brings our company a new level of consistency and professionalism and we couldn't be happier.

Contras: I sincerely do not have a con about this software. The level of service is top tier and therefore answer any questions that arise.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/5/2018
Usuario verificado
Regional Manager
Alimentación y bebidas, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/7/2018

"I used MeazureUp daily in my job. Its easy to load and easy to use."

Comentarios: Once I complete my audits I can click done and it is done. Don't have to go home and type up a review the next day. Saves me a lot of time.

Puntos a favor: Ease of use. It loads easily and it is easy to jump back and forth between reviews if I am doing multiple reviews of the same location.

Contras: The dashboard is not that easy to use. Doesn't flow very well.
Sometimes the location does not work. I will in Brampton and it will say that the device is in Vaughan,

Respuesta de proveedores

por MeazureUp el 17/7/2018

Hi,

Thanks for the review! We're sorry to hear that you've been having some issues with the dashboard and location services on your device.

Please contact us at [email protected] so that we can resolve these problems for you.

best,

Ray

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/7/2018
Usuario verificado
Company Compliance Officer
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2018

"Customer support is very helpful, easy to use"

Comentarios: No more paper to store so freeing up more space in the office.

Puntos a favor: it can grow with your company, it is easy to train team members on. It is user friendly for all departments and areas.

Contras: It does not automatically log out after submitting so team members can use each others email if they do not log out.

Respuesta de proveedores

por MeazureUp el 16/7/2018

Hi,

Thanks for the review! Please send us an email at [email protected] so that we can learn more about your log-out concerns and help you resolve the issue.

best,

Ray

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2018
Eddie O.
Franchisee Coach/Compliance Officer
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2018

"MeazureUp has increased our efficiency, be more productive and help increase compliance in stores."

Comentarios: Less stress from doing detailed location assessments. The access to real-time information that helps right the course and keep us on a projected growth tract. Peace of mind in the fact we are in the know... at all times the condition of our locations.

Puntos a favor: The interface and the ability to modify the structure to meet our needs is invaluable. The action list generation and the ability to monitor completion of items puts responsibility back on store management, but also keeps us continuously in the loop on the completion of critical items. The score card by location helps us to bolster efforts at under-performing stores. By consolidating all the internal items, we can immediately identify commonalities that warrant enterprise wide addressing and resolution.

Contras: I have absolutely no cons to list. W have the luxury of submitting new criteria and items to development at MeazureUp and most... if not all suggestions have been implemented.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2018
Ashley H.
Senior Training Manager
Restaurantes, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2018

"Game changing for our operations"

Comentarios: Operations is much easier to track and analyze. With the photo capabilities we can all be on the same page and see actual results instead of trying to interpret explanations/descriptions. We also love the action plan functionality, with the ability to create an action plan to address specific tasks.

Puntos a favor: We utilize the action plans and the photo capabilities most. It helps us show the reality and create plans to fix and opportunities that arise. It also allows us to celebrate successes in the field. It is how we field verify things.

Contras: We have 6 restaurant brands, and for similar assessments (such as kitchen audit reports) we have to build each one from scratch. I know they are working on a feature to allow us to copy info over and edit what we need, but currently it can be time consuming.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2018