¿Qué es Blink?

Blink es una aplicación para empleados de primera línea que combina mensajería en el lugar de trabajo, fuentes internas de la empresa y almacenamiento en la nube, todo en un portal personalizado con la marca de la empresa. Blink permite a los equipos de TI y RR. HH. conectar a los empleados en remoto y sin escritorio con sus tareas y entre sí mediante noticias, videos, publicaciones, encuestas y formularios digitales. Votada como la mejor aplicación de 2019 en premios del sector en Chicago, Londres y Sídney. Pide una demo o comienza una prueba gratis de 14 días sin necesidad de tarjeta de crédito.

¿Quién usa Blink?

Ayuda a los trabajadores móviles y de campo a mantenerse conectados, productivos e informados allá donde estén.

¿Dónde se puede implementar Blink?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Super Smashing
  • Ubicado en London, RU
  • Fundada en 2014

Asistencia de Blink

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, España y otros 15

Idiomas

alemán, español, francés, húngaro, inglés y otros 6

Sobre el proveedor

  • Super Smashing
  • Ubicado en London, RU
  • Fundada en 2014

Asistencia de Blink

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, España y otros 15

Idiomas

alemán, español, francés, húngaro, inglés y otros 6

Imágenes y vídeos de Blink

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Vídeo de Blink
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US$3.40/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$6.67/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$4.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$8.25/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Blink

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda/filtro
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Directorio de empleados
  • Directorio de miembros
  • Directorio unificado
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de membresías
  • Gestión de políticas
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del conocimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de transcripciones/chat
  • Ideación
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Lluvia de ideas
  • Mensajería
  • Moderación
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Reconocimiento de empleados
  • Red privada
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguridad SSL
  • Software de asistencia remota
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Alternativas a Blink

Effective communication is the key to businesses optimization, and this software solution provides easy collaboration and messaging.
Visualización y uso compartido de aplicaciones y escritorio, herramientas de anotación, mensajería instantánea, diapositivas web y pizarras.
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Speakap es la plataforma segura y privada galardonada que permite el compromiso con tus empleados que no son de oficina.
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Groupe.io es una plataforma inteligente de comunicación empresarial y productividad que conecta a todos los trabajadores, estén o no en la oficina.
The Hub es una intranet de múltiples sitios líder diseñada para satisfacer las necesidades de todas las empresas, grandes o pequeñas, con actualizaciones y soporte gratuitos.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Wrike es un software de gestión de proyectos empresariales con plantillas, control del tiempo, diagramas de Gantt, tablas Kanban, etc.
Los lugares de trabajo deben ser extraordinarios. Así que esta solución hace su aporte. La plataforma People Engagement es una intranet completa e intuitiva.
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
niikiis es un software de experiencia de los empleados todo en uno y configurable para pequeñas y medianas empresas.
MyHub es una solución de software de intranet basada en la nube que proporciona a las empresas una gama de poderosas herramientas empresariales.

Opinones de Blink

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
70%
4
27%
3
2%
1
1%
Christi
Christi
Director, Organizational Development and Training en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

A Surprise Underdog Comes Through

5.0 hace 2 años

Comentarios: I believe we made a great decision by choosing Blink and I would recommend them to any other company looking to up their communication game.

Puntos a favor:

In searching for a new communication platform, I thought I knew what I was looking for and which company I would go with. Blink was added as just another platform for comparison. However, during my first demo, I was convinced this was the right choice. It ticked off all the boxes: top down communication, bottom up communication, side to side communication, individual and group chats, an information repository, and one of the best price points of (in my opinion) even inferior platforms. Plus, they were up front about all costs, so I didn't have to worry about a surprise invoice I would have to explain.

Contras:

There are a few small functionality issues I have had since getting into the platform (such as not having control over what shows up under an employee name or what is displayed in the Directory), but I have been assured the team is adding my suggestions to their list and looking into how we can work around the other issues.

Julien
Qualification Manager en Francia
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good for company communication, not finished for instant messaging and daily usage

4.0 el año pasado

Comentarios: If I have to describe Blink about our usage in Kuba, it is a, instant messaging application with feed.
Really, if our directors didn't force us to use it, I think we would use google Hangout instead, for a better integration, search, with the reste of google suite.

Puntos a favor:

I really like the concept of feed to allow official communication in the same tool than chat, without sending email. It create a community feeling.

Contras:

- Searching some discussion with someone is not easy (What we discussed 4 days ago on the chat ?) - I haven't capability to mark a discussion as "unread" (I open the discussion on my phone, see somthing I will have to analyse before answering, I have to send email to me to think about that) - When I do some mistake on a sentence, I have to click on edit, so use the mouse, instead of just use the up arrow, like in softwares like discord, that is very simplest to edit. - For integration with a tool, I need administrator to allow me to do something (i.e jira) so I'm not free to use all capabilities of Blink. - If I join files in a discussion, I can't arrange them, so theorically we have to create one different chat for each subject, but to search a chat from people name, I have always to click on "see all chats", so use the mouse, that is break the user experience from my point of view.

Respuesta de Super Smashing

el año pasado

Thank you for your feedback Julien! We are glad that you enjoy the Feed feature and that Blink has created a community feeling in your organisation. Your feature request to mark a discussion as "unread" is currently under review, and we plan to release it in a future update. All of your feature requests have been passed to the Product Team to review. Our Product Portal is a great way to get further feature requests directly into the hands of our Product Team here: https://portal.joinblink.com/tabs/2-under-consideration

Lydia
Senior Graphic Designer en EE. UU.
Servicios medioambientales, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

A great Intranet for the whole company

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: This keeps ALLLL of our employees together in one place with all the updates in our company. Where we can share and chat with each other. It also is great to have all of our documents needed to HR and safety if someone needs to fill out a report or find info. This is all especially helpful during and after COVID and working remote.

Puntos a favor:

The ability to communicate to my whole team quickly as well as the mobile app so I get notifications when I am not around my computer or need to check something.

Contras:

I don't like that you have to name each chat "group". It should be an option but not mandatory. Just causes one more step when reaching out to a team member quickly.

Usuario verificado
YouTube Marketing Manager en RU
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Fine for communications, lacking in other features

3.0 hace 3 años

Comentarios: More casual internal communications and email but very primitive. Newsfeed is good but difficult to search so only really works for real-time updates. Lack of ability to share files properly limos use severely and the ‘hub’ feature is too basic as it does not allow the creation of pages to view only upload of docs. The admin and access level features are not rounded enough, it’s all or nothing!

Puntos a favor:

Simple IM app and the newsfeed like appearance of the home page. Some limited integrations, calendar works well.

Contras:

Lacking in support for 3rd party apps, no ability to view documents in the app only have attachments.

Respuesta de Super Smashing

hace 3 años

Hi, We are sad to hear that Blink hasn't lived up to your expectations and appreciate your honest review. It definitely helps keep us in check. To your point, we do have a search feature, which should allow you to not only search Feed posts and Chats but also content on 3rd party integrations. We also have Pages in the Admin Panel, which lets Org and Team Admins create native content for the platform - this should address your concerns about the Hub. Access to different levels of teams or user permissions can be customised in the Admin Panel - it would be great to get your thoughts on what's missing ([email protected]). We have passed on your feedback regarding limited previews of files (since last month this is available for PDF and Word files but we don't yet support all types). Glad that you find the platform helpful for internal communications and hope to hear from you soon! Thanks again, The Blink Team

Nathan
Performance & Development Manager en
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Perfect solution for remote workforce

5.0 el año pasado

Comentarios: Using Blink has revolutionised how we have both communicated with our staff and more crucially how they communicate with us. We have been able to get a consistent message out, instantly, which is something we've never achieved before. However being able to receive feedback from all members of staff has brought a new dimension to our staff relationships

Puntos a favor:

The simplicity of the software is amazing. The roll out process to frontline staff takes less than a minute as it is so obvious and intuitive. The speed that it performs without fail is amazing and the constant improvements to functionality are great

Contras:

Not sure I can put anything here - every snag we've come up the Blink team have worked around and found solutions.

Respuesta de Super Smashing

el año pasado

Thank you for your review Nathan! We appreciate learning how Blink has transformed your communication. We are always looking for insight on our customer's experience, and it is really valuable to know how intuitive your workforce has found Blink to use.