¿Quién usa Ebsta?

Equipos de marketing, ventas y éxito del cliente usan Ebsta para impulsar la participación del cliente. Actualmente, Ebsta se integra con Salesforce, Gmail y Google Calendar.

¿Qué es Ebsta?

Ebsta permite a miles de empresas impulsar la participación del cliente a escala. La plataforma de inteligencia sobre el cliente de Ebsta integra a la perfección Salesforce, correos electrónicos y calendarios para desbloquear automáticamente la red de tu empresa, crear cadencias personalizadas, realizar un seguimiento de la participación en tiempo real, calificar la participación del cliente y medir el rendimiento del equipo. La extensión de Ebsta para Chrome está repleta de funciones para aumentar la productividad, incluida la integración con Salesforce, el seguimiento de correo electrónico, la programación para envío posterior y el programador de reuniones.

Información sobre Ebsta

Ebsta

http://www.ebsta.com

Fundada en 2009

Resumen de precios de Ebsta

Ebsta está disponible a partir de US$30.00/mes. Ebsta dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Ebsta a continuación.

Precio inicial

US$30.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Ebsta

Software de compromiso del cliente
Análisis
Chat en vivo
Contenido en vídeo
Distribución de contenido
Gestión de bajas de la suscripción
Gestión de comunidades
Gestión de la comunicación
Ludificación
Recopilación de comentarios
Colaboración
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de la formación
Gestión de objetivos y cuotas
Gestión de ofertas
Gestión de presentaciones
Gestión de reuniones
Gestión del rendimiento
Gestión del territorio

Reseñas de Ebsta

Mostrando 5 de 100 reseñas

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Eman J.
Recruiting Coordinator
Externalización/deslocalización, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2018

"Ebsta is the email tracking buddy!"

Comentarios: If you want the best email tracking tool to use in order for your messages to be sync on salesforce or targetrecruit, Ebsta is the best application to select from!

Puntos a favor: I like Ebsta because it helps me sync all the emails I sent, receive, reply, and forward to and from the client or candidate on Salesforce. I also like the fact that I can schedule the time and date of when I will be sending an update or an email to the candidate. This help me do all of the order I receive from my boss even if it is dated a week from now because I can just schedule when the email should be sent out to a single candidate, client or a prospective client or candidate. Ebsta is great too because it enables me to see when the receiver of my email already open such correspondence.

Contras: What I least like about Ebsta is that whenever I am using a different computer, I need to restart it again. It is very time consuming. Since it is bundle to my gmail, why can't it be just synced to the email I am using so that whenever I log in to my email, I don't need to refresh my Ebsta so that it will work again.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/8/2018
Curt W.
Sales
Biotecnología, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/1/2020

"Ebsta makes managing my day to day easier"

Comentarios: Ebsta allows us to mangage and multiple touch and long sales cycle more confidently.

Puntos a favor: I have been using Ebsta Inbox for over two years and it is crucial to my daily workflow. It eliminates the need for me to organize my inbox and rely on my memory to recall followups. We have it hooked to Salesforce.com and it is provides enormous peace of mind to know that I am looking at the entire communication history of a prospect/customer when I am viewing their Contact record. And it is easy to use and administer.

Contras: I would prefer better reporting around the Cadence functionality

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/1/2020
Usuario verificado
Customer Success Manager
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020

"Email campaign wizard"

Puntos a favor: I like the ability to create multi-touch email campaigns with logic options depending on the response and scheduling my replies to be effective. Also, the Salesforce integration makes it very easy to target a group to market to and easily pull in their contact fields.

Contras: So far, I have no complaints. As I mentioned in the Pros category, this software has been very helpful in our efforts to communicate with our customers for feature releases, training scheduling and more!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2020
Adrian S.
Admin
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2020

"An essential if you work with Gmail and Salesforce"

Comentarios: Great

Puntos a favor: As a SF Admin and a "Customer and Sales Support", I use Ebsta every day to plug those customer responses directly to the History Activity of the associated Opportunity.
One can compose/send Gmail from within Salesforce but when customers respond it's to your Gmail and so the history thread would be lost, so lucky that this can be solved with Ebsta.
The Sales reps prefer to work directly from their Gmail and generally don't like to have SF open. Ebsta has a good info-bar that sits neatly at the top of our your Gmail to sync vital sales info directly in your Gmail view.

Contras: Manually creating leads and contacts that don't sync because they're not already in SF.
The "Create Record" option could be more intuituve.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2020
Jessica R.
Client Services Manager
13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/4/2018

"Ebsta is a great tool for the recruiting industry!"

Comentarios: If you can afford the cost it and enforce that your users are accessing it and using it to the full extent it can really streamline your work and make your entire team much more efficient. I would estimate that a recruiter who is loading 30 new contacts a week to their database would save around 2-3 hours per week using the entire Ebsta suite.

Puntos a favor: -Ebsta helps link contact information from anywhere on the web to your database (we use Bullhorn) making you super efficient
-It is easy to use and offers online help and guides so any level user can easily navigate
-Connects to Outlook and Word to easily capture data and populate your database with little effort on your part.
-Provides ability to quickly navigate from websites to your database with one click
-Keeps data in database fresh as you are able to pull updates from the web

Contras: - The cost for Ebsta is pretty high. To really get the benefit you have to purchase all 3 of their toolbars (they have one for email, one for word and one for the internet) and charging separately for each so that adds up. Also it's a fee per user so you are paying three costs per each employee -- and again for it to be worth it you really need to purchase all three and everyone on your team must have their own.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/4/2018