OnSemble

¿Quién usa OnSemble?

Cualquier organización que desee una plataforma segura y flexible para mejorar las comunicaciones, aumentar la implicación del empleado, atender mejor a los clientes, lograr la alineación de objetivos, gestionar la incorporación y la capacitación, y más.

¿Qué es OnSemble?

OnSemble es más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y gestión de documentos para empleados que te permite construir una intranet sin ningún tipo de programación. Una intranet que los empleados amarán y, de hecho, utilizarán. OnSemble potencia a más de 55 000 personas y organizaciones con mayor productividad y comunidad social. OnSemble tiene todas las aplicaciones y funciones que necesitarás hoy y muchas que podrías usar cuando te amplíes. Además, integraciones con SharePoint, Microsoft Office y muchos más.

Información sobre OnSemble

Passageways

https://onsembleintranet.com/

Fundada en 2003

Vídeo de OnSemble
Play
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Resumen de precios de OnSemble

OnSemble no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de OnSemble está disponible a partir de US$5.00/mes.


Precio inicial

US$5.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

OnSemble: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de OnSemble

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Base de datos de empleados
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de reuniones
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de comunicación interna

  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Etiquedado en redes sociales
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la publicidad
  • Integración de redes sociales
  • Mediateca
  • Seguridad de datos

Lista completa de Herramientas de social network

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • Directorio de miembros
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Ideación
  • Moderación

Lista completa de Programas de gestión de comunidades

  • Chat y mensajería
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de espacio de trabajo digital

  • Búsqueda de texto completo
  • Contenido en audio
  • Contenido en vídeo
  • Control de versiones
  • Editor de imágenes
  • Editor de texto
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de SEO
  • Gestión de páginas web
  • Indexación de documentos
  • Modelos personalizables

Lista completa de Software de gestión de contenidos CMS

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

  • Blogs
  • Búsqueda
  • Debates y foros
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de políticas
  • Wiki

Lista completa de Software de intranet

  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Colaboración
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de portal del empleado

  • Chat de equipo
  • Colaboración
  • Creación de base de datos
  • Creación de documentos
  • Gestión de notas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de presentación
  • Office Suite
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de productividad

  • Autenticación multifactor
  • Certificación de acceso
  • Gestión de contraseñas
  • Gestión de cuentas privilegiadas
  • Gestión de la conformidad
  • Provisión de usuarios
  • Registro único
  • Solicitud de acceso de autoservicio

Lista completa de Software para la Gestión de Identidad y Acceso

  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados

Lista completa de Soluciones de motivación para empleados

Alternativas a OnSemble

Más alternativas a OnSemble

Reseñas de OnSemble

Todas las reseñas

Calificación general

4.6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.3
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4.6

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Floyd A.
Visual Communications Designer
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2018

"An Onsemble Ambassador"

Comentarios: The overall experience has been amazing as indicated above. But the lion share of my praise goes to the Implementation Manager. Without her I highly doubt that our Portal would have launched or without a doubt significantly delayed. Her knowledge base of the Onsemble platform and her attention to detail is astounding. As much as I get praised for creating an immersive Intranet, I know it's partly due to her support. She's an asset to the Passageways Organization...and to our team. The support team is nothing like I have ever experienced. Their response time and follow through is indeed a standard for the industry of IT support, this deserves 100% not 99% satisfaction.

Puntos a favor: Wow!... I can spend literally hours writing about my extreme satisfaction with the team and the software.
It has allowed our organization to experience another level of engagement with our staff. The ease of use and the “drag and drop” design feature has also allowed a team of 2 to be nimble, with the results and appearance of a team of 10. Our Executive leadership team believes transparency is the currency of leadership and the Onsemble platform has afforded them the opportunity to live out this value. From just- in-time information, thoughts on upcoming and/or current changes, future business strategies and recorded quarterly messages. This software has been and a catalyst to our increased employee engagement scores. We've only been 'live' for 6 months!

Contras: A missing mobile platform and the non responsiveness to different screens for the desktops version.

Respuesta de proveedores

por Passageways el 5/9/2019

Thank so much for taking the time to review OnSemble! I'm thrilled to hear that there are no issues. As for responsiveness and mobile, we are actively working on that. If you need anything in the meantime, let us know.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2018
Kathy M.
Website & eServices Specialist
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/9/2019

"Fostering team info and collaboration"

Comentarios: OnSemble gives our staff one place to go for organization-wide information. We can reduce emails in inboxes by archiving what's important. Onboarding new staff is easier when they have this hub to go to for HR information, department links, promotions or the employee directory . We love it!

Puntos a favor: We were able to customize our portal with our own unique branding and style. Creating, editing and maintaining the framework is really easy and help is available anytime we need it.

Contras: One of the pros can be a con if you aren't sure of your vision for your site. Though the system is really easy to use it does have a lot of complexity to it to be able to offer the extent of the customization options. Learning about all it can do is perhaps for people smarter than me! But, the implementation team and ongoing support helps get you through.

Respuesta de proveedores

por Passageways el 13/9/2019

Thank you for taking the time to review OnSemble! I am so glad that you were able to really make it your own, and it's great to see that you made it a central hub for everyone. If you ever need anything, your Customer Success Manager is always there too.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/9/2019
Audra W.
Marketing Associate
Banca, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2020

"OnSemble, Our Most Reliable Team Member"

Comentarios: With our portal, we solved a consistency in documents issue we were experiencing. Since implementation, we have been able to ensure both locations have the most up to date documents on hand in the portal's document repository. We also solved the need for a shared calendar for all staff with the portal. We have provided our staff with a virtual Professional Development corner, containing a lending library, complete with motivational and professional development books employees can check out.

Puntos a favor: The document repository, ease of use, and infinite possibilities for custom pages are amongst my favorite features of OnSemble.

Contras: Most of our initial concerns with our portal were put to rest with the latest version update. We have experienced few issues with the portal since implementation. Any issues that arise are easily solved by the top notch Passageways Support Team or simply by emailing our extremely helpful and knowledgeable Passageways CSM.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/12/2020
Samantha R.
Learning & Development Manager
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2019

"Passageways Employee Intranet"

Comentarios: OnSemble has been a great one stop shop resource for our staff. We’ve streamlined several processes and reduced the amount of email received. It’s created a fun environment for our staff.

Puntos a favor: Continual updates. We’ve been using Passageways for a long time but hadn’t kept up with upgrades. Upon relaunch, we were happy to be able to take advantage of many enhancements that have been provided along the way.

Contras: There are things that could be streamlined with building tools and roles/permissions. Sometimes, the site is buggy.

Respuesta de proveedores

por Passageways el 6/1/2020

Thank you for taking the time to review OnSemble! We definitely appreciate that you've been a long-time customer. Continual updates will definitely be something that is important to us in 2020, so you can look forward to a more streamlined portal.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2019
Melinda W.
Executive Assistant
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2020

"Loving our OnSemble Intranet - Compass"

Comentarios: OnSemble has given us a mechanism to have more current communication without blasting out ALL emails. The central repository for resources and documents has proven to help keep documents up to date and reduce duplication.
The help desk module has streamlined several processes.
Overall, we are happy with OnSemble. It has brought us more current with our practices and is helping to get away from using email blasts and server folders for everything. After a year, we are still learning and revising and updating and refreshing. We are looking forward to additional updates to take some of the pain points away from our current version.

Puntos a favor: We were looking for a one-stop-shop for employee communication, documentation and other processes needing streamlined. OnSemble has provided a great platform for this. While it has not solved all our internal needs, it has provided a valuable, flexible and fun resource.
*Central repository for documentation, policies, procedures and forms, etc.
*Search function that makes finding documents a snap.
*Ability to personalize pages, giving departments flexibility to build to their needs.
*The help desk module has been excellent to work with and has been implemented for all but one area.
*The supply/inventory module has made supply ordering for branches so much easier and user-friendly.
*Building pages, once the basics are down, is pretty easy, even for the least "techy" person.
*Customer support is fantastic and they have an online forum where you can collaborate with other OnSemble users.
*Ability to create roles where people can be divided into different categories, allowing for confidentiality where and when needed.

Contras: *System Permissions module seems to be a bit out of date and does not appear to have upgrades to its functionality. This was a feature we were hoping to use more robustly.
*Forms module appeared to be something we could utilize, but does not customize as easily as we had hoped. However, we know other users have used it successfully.
*There are periodic bugs that don't seem to make sense or will only be repaired with updates.
*There is a risk of creating too many layers of permissions, making it cumbersome and confusing if you do not create a good mapping from the onset.
*Implementation seemed a little clunky, but it may have been we did not know the right questions to ask in the beginning.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2020