¿Quién usa Klaviyo?

Klaviyo atiende principalmente a tiendas de comercio electrónico debido a sus integraciones perfectas con plataformas como Magento, Shopify y WooCommerce. Klaviyo también se integra con empresas B2C y B2B con sitios web personalizados.

¿Qué es Klaviyo?

El email marketing avanzado no tiene por qué ser complicado. Más de 15 000 marcas como Brooklinen, Bonobos y Chubbies hacen crecer su negocio y brindan una increíble experiencia al cliente con Klaviyo. Klaviyo hace que sea muy simple extraer datos de tu plataforma de comercio electrónico, software de POS y otras herramientas de marketing, lo que te brinda infinitas posibilidades de segmentación. Y a diferencia de otras plataformas, Klaviyo te muestra cuántos ingresos obtienes por cada campaña de correo electrónico o automatización. Mira cómo suben tus ventas con Klaviyo.

Información sobre Klaviyo

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Klaviyo

Klaviyo dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Klaviyo está disponible a partir de US$20.00/mes.

Precio inicial

US$20.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Klaviyo

Herramientas de automatización de marketing
Análisis y seguimiento del ROI
CTA personalizables
Campañas de goteo
Contenido dinámico
Evaluación de clientes potenciales
Inteligencia de ventas
Marketing de búsqueda
Marketing social
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación
Seguimiento de visitantes de la web
Autorrespondedores
Biblioteca de imágenes
Campañas de goteo
Conformidad CAN SPAM
Contenido dinámico
Correo electrónico activado por evento
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Creación de informes/análisis
Editor de correo electrónico WYSIWYG
Encuestas de cliente
Gestión de listas
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Concursar por sms
Creación de informes/análisis
Cupones móviles
Códigos cortos
Envío masivo de mensajes de texto
Gestión de contactos
MMS
Mensajería bidireccional
Mensajería planificada
Palabras clave móviles
Personalización de mensajes
Sondeos/Votaciones

Reseñas de Klaviyo

Mostrando 5 de 181 reseñas

En general
4.7/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Craige hardel -.
Owner
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Comentarios: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Puntos a favor: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Contras: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2019
Arthur S.
CEO
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2020

"Best CRM for ecommerce, Worst for Customer Support"

Comentarios: With no phone support and 30 - 40 minute wait times for chat support and 24 hour response times for email support and no support on weekends, this makes Klaviyo's customer support the absolute worst I have ever seen. Maybe it's due to their growing pains. Their support staff are a mixed bag in terms of knowledge and being helpful and while that's not the norm for most SASS companies, I think that's pretty common across most CRM companies.

Puntos a favor: Fairly easy to learn for such powerful software
Integration with Facebook
Their native integrations and Not having to use Zapier for a lot of my integrations.

Contras: There is almost nothing to not like about this software but to learn it, you need to learn Klaviyo speak.
If I had to pick one thing it would be some of the finicky ways in which the email builder acts when dragging in a new widget or row and trying to position it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/1/2020
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Alimentación y bebidas, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/6/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Puntos a favor: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Contras: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/6/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/12/2019

"Great product... with problems."

Comentarios: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Puntos a favor: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Contras: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/12/2019
Rebecca B.
Marketing Director
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/3/2020

"Best Email Marketing Tool, Especially for Ecommerce "

Comentarios: It's saved me hours of time & made our email marketing much more robust! I love the analytics, where we can really see just how email marketing is contributing to our revenue.

Puntos a favor: Setting up email automations and segmenting your lists is SO easy with Klaviyo. It's incredibly user friendly, and allows you to setup your automations in a visual format. You can trigger an email off of any event you've setup to send to Klaviyo. It's great for ecommerce - setting up abandoned cart sequences or sending emails based on product views is simple.

Contras: There's very little I dislike about this software! My only complaint is small - when creating a new sequence, you can't change the "trigger" that initiates the flow.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/3/2020