¿Quién usa WorkforceNow?

ADP Workforce Now presta servicios a clientes de casi todas las industrias que buscan cubrir sus necesidades de administración del capital humano en las áreas de RR. HH., nómina, beneficios, talento, tiempo y mano de obra, analíticas y más.

¿Qué es WorkforceNow?

Ahorra tiempo y dinero y gana tranquilidad con ADP Workforce Now, la solución de administración de capital humano completa y fácil de usar para empresas que tienen más de 50 empleados. Desarrollado desde cero con una sola base de datos, el conjunto ADP Workforce Now, totalmente integrado, tiene características de recursos humanos, nómina, beneficios, gestión del talento, administración del tiempo y la mano de obra, cumplimiento de normas y capacidades de analíticas de recursos humanos. Workforce Now también se integra de manera simple y segura con otras aplicaciones empresariales y de recursos humanos.

Información sobre WorkforceNow

ADP

https://www.adp.com

Fundada en 1949

Resumen de precios de WorkforceNow

WorkforceNow no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de WorkforceNow

Herramientas de evaluación del desempeño
Autoevaluaciones
Comentarios de 360 grados
Escalas de valoración personalizadas
Evaluaciones de habilidades
Evaluación de pares
Gestión de indemnizaciones
Medidas del rendimiento ponderado
Modelos personalizables
Plan de carrera individual
Portal de autoservicio
Seguimiento continuo del rendimiento
Seguimiento del ciclo de revisión
Cumplimiento tributario
Embargo de salario
Formularios W-2/1099
Gestión de ventajas
Impresión de cheques
Informes de nómina
Portal de autoservicio
Seguimiento 401 (k)
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Subcontratación de la gestión de nóminas
Transferencia
Varios estados (EE.UU)
Varios países
Análisis de CV
Búsqueda de CV
Contratación de personal
Empresas de contratación
Evaluaciones
Gestión de flujos de trabajo
Portal de autoservicio
Programación de entrevistas
Publicación de ofertas de empleo
Recursos humanos internos
Seguimiento de candidatos
Verificación de antecedentes
Gestión de selección de personal
Gestión de subcontratistas
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión del ciclo de vida de empleados
Mano de obra variable
Métricas de rendimiento
Planificación de personal
Presupuestos/previsiones
Previsión de trabajo
Seguimiento de competencias
Base de datos de empleados
Comentarios de 360 grados
Contratación de personal
Gestión de ausencias
Gestión de indemnizaciones
Gestión de nóminas
Gestión de selección de personal
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión de ventajas
Gestión del rendimiento
Perfiles de empleados
Portal de autoservicio
Seguimiento de candidatos

Reseñas de WorkforceNow

Mostrando 5 de 4382 reseñas

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.2/5
Atención al cliente
4.1/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.1/5
Shilleah S.
Sales and Marketing Manager
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/12/2019

"Love this for our company payroll!"

Comentarios: Quick and efficient now that all of our employees information is imported over. Great feedback from our employees with the online login and viewing of past checks, paid time off, etc.

Puntos a favor: It is easy to access, and store/add data from week to week. It is implemented well for our technicians and sales agents to log in online and view all their payroll information.

Contras: There was a bit of a learning curve at first, and did take some time to learn and import all our previous payroll information.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/12/2019
Sherri A.
Senior HR Business Partner
Banca, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/2/2020

"It's come a long way"

Comentarios: We enjoy having the functionality and time savings it brings to our organization. I look forward to future upgrades to the reporting and performance review features.

Puntos a favor: We have used ADP for over 10 years. It has come a long way in the functionality. They have a good system for open enrollment, policy acknowledgements, W4 reporting, benefit tracking. I like the historical information. We recently added Doc Cloud and have enjoyed having all the documents in one place.

Contras: The reporting feature needs some work. They information is in the system, but the reports to pull the information aren't very user friendly. For example, their gross pay report is wonderful, but there isn't a report to pull that breaks down what categories the information came from. The performance review feature doesn't allow for customization to add forms. Also, when they make upgrades, they don't recognize the affect it will have on other parts of the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/2/2020
Lindsy H.
Billing Manager
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020

"Ease and Reliability "

Comentarios: Overall, I would recommend ADP over Paychex anyday

Puntos a favor: I love that ADP makes it easy to use for tracking work, adding time off requests, and viewing paystubs, as well as W-2's from previous years.

Contras: One thing that could be improved is the "Alert" system. being notified of request being made, or approved. Also being able to add new employees with "management" privileges.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020
Liam M.
People Operations Manager
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019

"A Lot of Buck for Little Bang"

Comentarios: To piggyback off the last response, the overall experience was quite poor when it came to the actual resource navigation of the site. As I took this role over managing this system, it became apparent that there was a very limited amount of knowledge as to what information this system even held, let alone how to actually access it. To take it one step further, these types of scenarios became more difficult as if there was a situation that hadn't been encountered before, only the administrator was able to handle that particular issue on behalf of the employee. Multiple times when employees attempted to handle benefit package errors/changes and were unable to make any effect. This said, if it were a personal issue, sometimes employees problems would go unresolved in lieu of having to have someone else handle that problem for them through support.

Puntos a favor: The software and services that ADP provides are some of the most wide ranging and highly customizable you can find on the market. Being the largest name, they're able to bring in partners quickly and therefore have a good amount of integrations and other employee resources that you won't be offered through smaller providers. For example, the Life Mart package for employee discount programs is easily one of the most missed pieces of our prior platform (wasn't able to find comparable tool at similar price point).

Contras: The navigation and overabundance of links (that generally lead to the same place) make this software very hard to use. On the home screen alone, there were over 30 different options of where you could go from that screen and not a ton of specificity enough to make you confidence that you're even going to the right place. Theres a lack of actual substance that bothers me. Outside of creating reporting based on the information within the system, the system itself is more or less a portal that connects all these other insurance and investment platforms. The system itself doesn't really do as much as you'd expect for what you pay for. If you're a massive organization and have daily applications of the reporting the system generates, I'm sure it would change things a bit but for your typical small company, it's a bit too deep of a package for their to be so little customization.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019
Linda W.
Transaction Specialist Management
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2020

"Best Way to keep Time"

Comentarios: We use this to keep track of our shift and PTO. I really enjoyed the PTO system, made it so convenient to plan vacations with the calendar PTO estimator.

Puntos a favor: ADP responded quickly and updated the information just as quickly. Very user friendly, plus clear instruction on how to perform task.

Contras: I can't think of anything I disliked about ADP. It was always working and fast to update. Easy to use without any training.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2020