¿Quién usa Moz Pro?

Agencias centradas en SEO y equipos internos de marketing.

¿Qué es Moz Pro?

La suscripción a Moz Pro incluye lo siguiente: acceso al seguimiento del sitio con Campañas, donde puedes conocer cómo impactan el estado de tu sitio, la construcción de enlaces y el rendimiento de las palabras clave en el éxito de tu SEO; Herramientas de investigación, que analizan las labores de tus competidores, respaldan el proceso de investigación de palabras clave y te muestran nuevas oportunidades para el alcance de la construcción de enlaces; y una gran cantidad de recursos para aprender sobre marketing entrante y SEO. Moz Pro está disponible a partir de 99 $ por mes, con la opción de una prueba gratis de 30 días.

Información sobre Moz Pro

Moz

https://moz.com

Fundada en 2004

Resumen de precios de Moz Pro

Moz Pro no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Moz Pro está disponible a partir de US$99.00/mes.

Precio inicial

US$99.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En línea

Funciones de Moz Pro

Herramientas de análisis de datos de marketing
Análisis de páginas web
Análisis predictivo
Asignación de canales
Cartografía del viaje de cliente
Métricas de redes sociales
Métricas de rendimiento
Panel de comunicaciones
Pruebas A/B
Seguimiento de campañas
Seguimiento del ROI
Gestión de campañas
Gestión de varias ubicaciones
Seguimiento de búsqueda de sitios
Seguimiento de conversión
Seguimiento de fuentes de referencia
Seguimiento de interacciones entre usuarios
Seguimiento de objetivos
Seguimiento de palabras claves
Seguimiento de páginas consultadas
Seguimiento de tiempo en la página
Análisis de competidores
Auditoría
Gestión de contenidos
Gestión de enlaces
Herramientas de investigación de palabras clave
Integración de Google Analytics
Localización
Palabras clave móviles
Panel de comunicaciones
Pruebas A/B
Seguimiento de palabras claves
Seguimiento de rangos
Alertas de secciones ambiguas
Análisis de competidores
Gestión de contenidos
Gestión de enlaces
Herramientas de investigación de palabras clave
Métricas de rendimiento
Distribución y cumplimentación
Gestión de campañas
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de obras de arte
Gestión de proyectos
Gestión del cambio

Reseñas de Moz Pro

Mostrando 5 de 262 reseñas

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.3/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.1/5
Joshua T.
Digital Marketing Specialist
Internet, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/5/2019

"Moz Local is a MUST for any small business owner"

Comentarios: I've had a great experience with Moz Local over the past 4 years. Nothing negative to say, their syndication and reporting and noting of duplicates is great and a must have for any small business owner.

Puntos a favor: This is insanely easy to setup and use and the reporting and information it provides a small business owner is great. I work with clients that range from 200+ locations down to 1 location and this software is perfect for small business owners. The reporting is quick and easy and clients love being able to login and see most everything in 2-3 clicks.

Contras: I wish they could automate some of their process for bigger clients, but the reason they are so cost friendly is because you have to do "some" manual work to clean up duplicates.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/5/2019
Amy S.
Marketing Consultant
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019

"A great high-level SEO platform for Marketing Executives"

Comentarios: For over a year I have run side-by-side comparisons of both SEM and Moz. I have run reports on my clients' websites, used the platform for new-business purposes, and have used Moz extensively for keyword research. On all these fronts Moz excelled. I would happily recommend it to any CMO/Marketing Director-level person who's trying to build a strategy. But if you're a small agency trying to figure out which subscription to keep, it might be SEM Rush only for the ability to drill down deeper. I personally didn't enjoy using SEM Rush compared to Moz. Moz gave me information with a minimal of annoyance. Moz is built for the big picture. Between SEM Rush and Moz? Moz will make you feel like a genious.

Puntos a favor: Moz has a really lovely and user-friendly interface that makes it easy for me to pull great-looking reports for clients and for myself. Moz natively generates just the right amount of detail -- not too much or too little -- to make it a great selling tool for Account Directors or in-house Marketing Directors. And it's intuitive enough that you can step away from it for a month or two and go back in and find everything you need in just a few minutes. That said, this platform also offers up lots of detail. I've definitely done some deep-dive keyword research using Moz alongside SEM Rush and been very pleased with what Mox came back with.

Contras: The complaint I would make against Moz is the same one I would make against SEM Rush: These are tools that seem to be made for IT/web developers more than marketing directors. It's hard to get a CMO-level report out of either of them. That said, I would definitely say Moz is more "client-friendly." Honestly, SEM Rush and Moz excel at different things, and they're both expensive. If push comes to shove, you may choose SEM Rush for its breadth of data, but then berate yourself for losing the user-friendliness of Moz.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/7/2019
David h. D.
North America Content Lead
Tecnología y servicios de la información, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/5/2018

"Search Engine Optimization (SEO) tool with basic features"

Puntos a favor: I've tried various SEO-related tools, as part of my work as a content marketing practitioner. Moz can be integrated into the browser as an extension, which makes it easy to use on-demand. I particularly use it to expose 'no-follow' links on Web pages. This is very helpful when considering the application of backlinks via publishing on sites that enable content syndication. The 'free' MozBar will meet the basic needs of most novice or experienced digital marketers, but the 'paid' version offers many more features.

Contras: The tool sometime needs to use browser features that may be turned-off by default - such as 3rd party cookies in the Chrome browser. The user interface is okay for many users, but will require some investment in time.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/5/2018
Usuario verificado
Test Engineer
Software informático, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 31/3/2020

"Moz can be good if it is accurate."

Comentarios: The experience has been good initially but as we increased our activity we had to move away from Moz

Puntos a favor: Moz is a good tool for organization that are starting to go digital because it is easy to use/navigate. Priced pretty low and with free version the organizations can also extract some value.

Contras: As the organization becomes profecient in digital marketing, Moz kind of becomes obsolete with inaccurate data and lack of powerful tools.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 31/3/2020
Zev S.
Director of Professional Services
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/7/2019

"My Favorite SEO Tool"

Comentarios: Our company is a digital marketing company so we utilize a lot of the available SEO tools and Moz is one of the favorites among my team.

Puntos a favor: There are a lot of features offered and data is provided very quickly. You can easily set up and store different campaigns and a lot of insights available.

Contras: Not a lot of customization in the reporting. There are also a lot of error messages that occur when utilizing the different features of the site.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/7/2019