¿Quién usa Jazva?

Minoristas B2B y B2C de tamaño medio que venden en múltiples canales de ventas en línea, incluidos Amazon y eBay, y hacen envíos desde múltiples almacenes, remitentes directos y 3PL.

¿Qué es Jazva?

Jazva es un software de comercio electrónico multicanal integral que te permite administrar todos los canales de ventas desde una única interfaz. Con estas características de vanguardia, los vendedores multicanal pueden llegar a más clientes en los mercados y canales de venta más populares, mediante flujos de trabajo clave en el ciclo de vida del producto. Con Jazva, ya no tendrás que preocuparte por realizar la publicación o la revalorización manual. Simplifica el comercio electrónico multicanal sincronizando todos tus canales y almacenes a través de Jazva y amplía tu negocio.

Información sobre Jazva

Jazva

http://www.jazva.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Jazva

Jazva no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Jazva

Plataformas de comercio electrónico
Acceso móvil
CRM
Equipamiento
Gestión de SEO
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de opiniones
Gestión de promociones
Gestión de varias tiendas
Marketing multicanal
Marketing por correo electrónico
Modelos
Seguridad de datos
Gestión de catálogos
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos especiales
Pedidos recurrentes
Registro de pedido
Seguimiento de pedidos
Tratamiento de pedidos
Carro de compra
Comercio móvil
Comercio social
Gestión de SEO
Gestión de canales
Gestión de catálogos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de promociones
Integración del mercado
Marketing por correo electrónico
Sincronización de datos
Carro de compra
Comercio móvil
Configurador de productos
Cuentas de clientes
Gestión de SEO
Gestión de canales
Gestión de catálogos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de promociones
Marketing por correo electrónico
Programa de fidelización
Códigos SKU/UPC
Códigos de barras/RFID
Gestión de artículos
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Optimización de inventario
Previsión
Registro de entrada y salida
Seguimiento de costes
Seguimiento de inventario
Seguimiento de números de serie
Compras
Códigos de barras/RFID
Gestión 3PL
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de la calidad
Gestión de pedidos
Gestión de recibo y almacenamiento
Previsión
Sincronización en tiempo real
Varias ubicaciones
Análisis de canales
Control de inventario
Gestión de campañas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de incentivos
Gestión de oportunidades
Gestión de pedidos
Gestión de productos
Gestión de revendedores
Gestión de socios
CRM
Comercio electrónico
Creación de informes/análisis
Gestión de comisiones
Gestión de empleados
Gestión de ingresos
Gestión de mercancías
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Marketing por correo electrónico
Pedido por correo
Programa de fidelización
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Creación de informes/análisis
Equipamiento
Gestión de almacén
Gestión de inventario de fabricación
Gestión de inventario de minoristas
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Gestión multicanal
Identificación del producto
Optimización de inventario
Previsión

Reseñas de Jazva

Mostrando 5 de 23 reseñas

En general
3.2/5
Facilidad de uso
3.3/5
Atención al cliente
3.2/5
Funcionalidades
3.5/5
Relación calidad-precio
3.3/5
Steve S.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/2/2017

"Jazva Review"

Comentarios: Shoreline Handwerks, LLC is a small business focused on selling a full range of quilting fabrics, quilting notions and supplies. Shoreline has several sales channels including eBay, Amazon, Woo Commerce Web Store and a brick and mortar shop.
A vital link, which Jazva fulfills, is the tracking of inventory related transactions including order consolidation, stock management and order shipment across all sales channels.
In late 2015 Shoreline initiated a contract to develop a Woo Commerce Web Store. At that time, order consolidation and inventory tracking was accomplished by another vendor who committed their software would integrate with all our sales channels. After many failed attempts the vendor admitted that there was no Woo Commerce integration.
Shoreline then undertook a search for a software vendor capable of integrating across its sales channels, which resulted in finding several vendors including Jazva. Much to our surprise no one vendor could provide a complete solution however Jazva did commit to the completion of their product offering to include Woo Commerce.
For Shoreline, the migration from a simplistic product set to a very rich and complete application was challenging but Jazva support met that challenge and we are now enjoying the benefits of that effort.
While the migration was on-going Jazva completed their build out of the Woo Commerce integration and Shoreline does in fact have integration across all its sales channels.
Although Shoreline has yet to use all the functionality of Jazva, the foundation is in place to do so. As Shoreline grows we are sure that Jazva can accommodate that growth with no anticipated issues.

Puntos a favor: Very rich product set. Very good customer/technical support. Cloud based with minimal down time. Very fast transaction response time.

Contras: Report writer not intuitive. Support is on west coast time. No ios based app that can access Jazva functioality.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/2/2017
Maks N.
Network Administrator/Inventory Intergrator
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020

"Excellent Inventory Management Software"

Comentarios: Jazva has allowed us to integrate several different sales channels including our website into one unified system. Using Jazva saved our company huge amount of time and money on inventory maintenance and order fulfillment. The support staff was there every step of the way to assist us in the integration process and help us every way they could.

Puntos a favor: Jazva synchronizes our inventory with our eBay, Amazon and our WooCommerse website automatically whenever a product sells on either one of the platforms. This level of integration allowed us to save tremendous amount of time on fulfilling orders and getting them out on time. One thing I would like to note is the amazing support staff. They work on West Coast time but are one click away on any page inside Jazva for us to reach out to them using the live support button and help with any issues we might run into.

Contras: Lack of documentation on the reporting portion of Jazva. Jazva has a really deep reporting features that will help you see the little details about every order and performance of your company but unfortunately the documentation in their help center is lacking in details on how to maximize the use of said feature.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2020
April C.
VP of Sales and Operations
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/6/2020

"OK for a starter OMS/WMS. Not for a growing company."

Comentarios: Jazva was what we needed as a new business, however once we started growing, they couldn't. The support was not good. They often tried to play the blame on sales channels or users who they thought were new. OK as a start up OMS/WMS.

Puntos a favor: Easy to navigate and layout was great. Could customize reports which was a plus! Inventory/warehouse management was good.

Contras: Support was NOT good. Many times your issues were blamed on the sales channels when it was in fact a Jazva issue. Took support long times to assist. Had limited integration. No customization. No room for growth.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/6/2020
Preston D.
VP of Operations
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/2/2017

"We Cant Live Without It!"

Comentarios: Jazva has been great for us. As a small company of under 10 employees, it was advanced enough to handle a company that could easily need 15-20 employees without the system. The cloud/online accessibility for us is major. As a VP of the company I'm always out the office, but I'm always connected to the company. I also am able to bring commerce with our company on the road with Jazva, and no need for external devices. Never know when a sale is possible on the spot, or an inventory check is needed, and i can just pull up the site on my cell phone, log in, and make it happen. But lets talk about what really matters to a smaller, but growing business like ours. THE CUSTOMER SERVICE RELATIONSHIP! We feel we have a partner in Jazva thats big enough to handle our wildest dreams (ok, maybe wildest realities), but also be there for us as a small company growing and learning. The experience feels very custom and tailored to our company. They feel like extended partners of ours, that we might not feel with other companies unless we were spending millions with them. I have no idea where we would be without Jazva, and i honestly do not want to know.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/2/2017
Dung H.
General Manager
Automoción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/3/2017

"Great Software with Many Features"

Comentarios: This is a great product that gives the user the ability to list items across many platforms from a single software. It is great for managing inventory as well as your personal sales across many channels. Suggestions to the developers are always considered for custom features and help improve the experience and functionality of the software.

Puntos a favor: This is a great product that gives the user the ability to list items across many platforms from a single software. It is great for managing inventory as well as your personal sales across many channels. Suggestions to the developers are always considered for custom features and help improve the experience and functionality of the software.

Contras: Simple use once you get it down but hard to master all of the functions for its full potential with basic FAQs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/3/2017