15 años ayudando a las empresas dominicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es EZ Texting?

Desde 2004, EZ Texting ha servido a más de 160 000 clientes, estableciendo el estándar para mensajes de texto de negocios en los EE. UU. y Canadá. Esta plataforma basada en la nube y muy bien calificada incluye mensajes de texto masivos, MMS, informes de entrega, campañas de recordatorio, sondeos de texto, palabras clave, números de texto y capacidad de envío de mensajes de texto a líneas fijas.

Las soluciones de mensajería EZ Texting te ayudan a brindar una mejor atención al cliente, agilizar las comunicaciones, crecer y estimular a tus clientes potenciales y mejorar tus esfuerzos de divulgación. Envía de manera más inteligente con EZ Texting.

¿Quién usa EZ Texting?

Pequeñas y medianas empresas y franquicias locales.

EZ Texting Software - 1
EZ Texting Software - 2
EZ Texting Software - 3
EZ Texting Software - 4
EZ Texting Software - 5

¿Tienes dudas sobre EZ Texting? Compara con una alternativa popular

EZ Texting

EZ Texting

4.3 (143)
US$25.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
54
6
4.3 (143)
4.0 (143)
4.0 (143)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$8.25
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
35
7
4.3 (798)
4.2 (798)
4.2 (798)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a EZ Texting

Microsoft Viva Engage
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Debates y foros
Feed de actividad y noticias
Medallia Concierge
Funcionalidades más valoradas
Chat en vivo
Creación de informes/análisis
Métricas de rendimiento
Trumpia
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Mensajería planificada
Personalización de mensajes
SimpleTexting
Funcionalidades más valoradas
Alertas de móvil
Creación de informes/análisis
Seguimiento de la participación
Textedly
Funcionalidades más valoradas
Envío masivo de mensajes de texto
Mensajería planificada
Personalización de mensajes
Square Point of Sale
Funcionalidades más valoradas
Pagos en línea
Procesamiento de pagos
Seguridad de datos
Altiria
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Podium
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat y mensajería
TextUs
Funcionalidades más valoradas
Envío masivo de mensajes de texto
Gestión de contactos
Modelos personalizables

Opinones de EZ Texting

Evaluación media

En general
4.3
Facilidad de uso
4.3
Atención al cliente
4.0
Funcionalidades
4.2
Relación calidad-precio
4.0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
24%
3
10%
2
4%
1
3%
Mark
Mark
Director of Application Development en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Safety Texting Application

5.0 hace 3 años

Comentarios: Very easy to setup, and sales reached out to me to provide a better plan for me.

Puntos a favor:

We use this service to send out mass safety alerts for Job sites. This has become a vital part of our safety culture and was extremely easy to set up. We used the out of the box groups and keywords to build our job site distribution lists.

Contras:

Better logging on all API calls and connections to Power BI

Danny
COO en EE. UU.
Recursos Humanos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great contact platform

5.0 hace 5 meses

Comentarios: Works as designed. We love it and use it daily.

Puntos a favor:

It ties to our employee's DID numbers, which makes it really convenient.

Contras:

Cost is a little expensive. So can be cost prohibitive.

Tiffany
Tiffany
Owner- Social Media Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Beware: Your Unused Credits Expire!

3.0 hace 5 años

Comentarios: Mass texting is a great business solution but I would be looking for another company to work with if it weren't basically impossible to do that without losing all of our following. Once you start with them, I don't see how you could ever switch to another company, so do your research. The other major con of EZ TEXT is that you can only run one company per account. So say for example, you own more than one restaurant and you need more than one account to sent out messages- you would have to have two separate accounts with this platform.

Puntos a favor:

It's relatively easy to learn how to use and the customer service chat works very quickly.

Contras:

BEWARE: If you don't use your credits within 12 months they will expire (in other words: if you don't text the entire amount of times/numbers that you have paid for within 12 months you're outta luck-- or money rather). Our company only lost about $100 but I imagine it could be alot more, depending on how much you are planning to text. When I called to try and figure out where all of my missing credits were, they offered to add the equivalent of $25 back to my account. This is technology- there is no reason why they couldn't just give me back all that I paid for, that was unused, as a one time courtesy. I was on a default setting to keep adding credits to my account when I got to a certain number. Don't get me wrong, I should have read the fine print, but NOBODY wants to pay for something that they don't get to use. If I wanted to do that, I would join a gym.

Respuesta de CallFire

hace 5 años

Tiffany, sorry to hear about your credits expiring. We understand your frustration and invite you to reach out to our Account Management and Support Teams to discuss the specifics of our your account and help insure you're maximizing its most powerful tools too! Also, we love having multiple businesses run from a single account. In fact, our most successful clients are small to medium size business owners that utilize a single account to communicate with their customers across multiple locations. We also offer a white label solution that allows our clients to create and assign as many accounts as needed. Please know that we're here to help and available Monday through Friday, 9am to 8pm EST at (800)753-5732

Atendi
IT Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Multipurpose SMS Marketing Software

4.0 hace 3 meses

Puntos a favor:

It comes with the best mass notification features This software supports SMS marketing It makes SMS surveying easy

Contras:

With EZ Texting, all has been smooth and no regrets

Respuesta de CallFire

hace 2 meses

Hello Atendi, Thank you for your review! We're thrilled to hear that EZ Texting has provided you with the best mass texting features and an easy-to-use platform. Please reach out if you have any questions or additional feedback in the future. Thanks again for sharing your review.

Julie
Program Support Clerk en Canadá
Administración gubernamental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

So easy and useful

5.0 hace 4 años

Comentarios: I use the service to send out surveys and it has really increased the response rate from when I was just sending the survey by e-mail.

Puntos a favor:

I like that the set up was so fast and easy. I was able to use the service right away and with free credits to try it out before I had to purchase anything. It allowed me time to ensure the service was right for my needs and really see the benefits for the company before making a commitment to it.

Contras:

I think that the thing I like least is that when I send a text that is longer, it shows that it will be sent in two messages. I would like the message to be sent all in one especially when I am sending a link.