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¿Qué es Mews?

Una solución de administración de propiedades basada en la nube muy innovadora para hoteles y albergues. Implementa la automatización en tareas manuales, pagos, gestión de reservas, ventas adicionales, facturación en línea, limpieza y contabilidad, para poder centrarte en la creación de excelentes experiencias para los huéspedes. Su diseño moderno e intuitivo permite que los nuevos usuarios aprendan a utilizarlo rápidamente, al tiempo que obtienen acceso a todas las herramientas y reciben notificaciones sobre su sistema de administración de propiedades (PMS).

¿Quién usa Mews?

La flexibilidad de la plataforma permite a Mews atender a propiedades de todos los tamaños, desde hoteles boutique, apartamentos con servicios de hotel y alojamientos con desayuno hasta grupos hoteleros globales y cadenas de albergues.

Mews Software - 1
Mews Software - 2
Mews Software - 3
Mews Software - 4
Mews Software - 5

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Mews

Mews

4.6 (43)
US$100.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
43
42
4.7 (43)
4.5 (43)
4.4 (43)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$5.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
33
11
4.6 (86)
4.8 (86)
4.7 (86)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Mews

Clock PMS
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Integración de GDS y OTA
Reserva en línea
Event Temple
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Modelos personalizables
Programación de eventos
Rezlynx
Funcionalidades más valoradas
Gestión de recepción
Gestión de reservas
Reserva en línea
roomMaster
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Historial de cliente
Procesamiento de pagos
Cloudbeds
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Inventario de salas
Reserva en línea
eviivo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reservas
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
Travelnest
Funcionalidades más valoradas
Declaraciones del propietario
Gestión de reservas
Para alquileres vacacionales
Hostaway
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendarios
Gestión de reservas
Para alquileres vacacionales
RMS Cloud
Funcionalidades más valoradas
Asistencia al cliente
Gestión de reservas
Gestión de tasas

Opinones de Mews

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.4
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
12%
3
5%
2
5%
1
2%
Stephen
Stephen
Sales Director en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great PMS for large Hotel/Hostel

5.0 el año pasado

Comentarios: Great PMS in general, always advise Mews as a top product (though it comes with the price tag). For large hostels, chains or large hotels, I believe this is the most future proof PMS for the time being.

Puntos a favor:

- Flexibility of product - Large number of integrations - Continuous development to improve the product.

Contras:

- Support emails aren't clearly handled, they need a dedicated support portal to follow tickets. Right now following up on old tickets means searching old emails as each response from Mews creates a new email chain without any context.

Jesper
Revenue eCommerce Manager en Suecia
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A game changer

5.0 hace 9 meses

Comentarios: Mews constantly helps us to streamline our operations and get smarter about the way we work and find new revenue streams. We have since covid (we turned to Mews in sep 2019) been breaking new revenue records almost every month, this would not have been possible without Mews and all the integrations that comes along!

Puntos a favor:

Working mostly in the backend of the system it has been revolutionary for me, and the hotel, when we switched to Mews about 5 years ago, the number of integrations and how easily they connect is nothing like I've seen before. So do yourself a favor and switch from that legacy system of yours to Mews and the revenue streams will open.

Contras:

Not much really but do mind now if you switch from a legacy system that you pay every 1-2 years to do an upgrade to get some new functions. With Mews you need to keep yourself and the staff alert on new functions and constantly evolve with the system to get the most out of it. In Mews updates come every week, some big some small. With great functionality comes great responsibility to use it.

Harald
Owner en Alemania
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Nice for Holiday-Hotels, Non-Working for Business-Hotels

2.0 hace 2 meses

Comentarios: MEWS is modern, has big goals, but they are far away from the reality. Mostly we have guest for business-reasons and from companies. Invoicing makes double work. Business guests can't pay with credit card, the check-in-terminal works great for private guests, for business-guests it's unusable

Puntos a favor:

Patent solution is working fine, if you have no Business guests or Companies or Cost assumption declaration. For holiday-Hotels MEWS maybe work fine, for business hotels it's a nightmare.

Contras:

No payment solutions für Business-partners, workflow extremely bad for business-partners. They are not able to enter their business addresses together with the booking. For this reason all Business-invoices has to be cancelled and manually new written. Sorry, that's only ugly. Nobody helps if you have problems. When starting with MEWS there isn't anybody you can ask. Workflow is very special and needs time to understand, very much time and faults happens in this time.

vicky
accounts manager en RU
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Hotel software

4.0 hace 2 años

Comentarios: very limited touch reservations - before we had to take payment for all of them manually. the guest communication emails are helpful

Puntos a favor:

if you want software to manage rooms and booking engine this is for you. we are a wedding venue so its not been quite as adaptable as we wanted it to be.

Contras:

onboarding was very complicated and set up was all on the venue, we had a lot of pre paid deposits to move over from old system and this was manual

Ria
Sales manager en Grecia
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Overall Easy front desk usage

4.0 hace 3 años

Puntos a favor:

It was a very easy program to allocate guests, change allocation, see the full reservation board and change rates.

Contras:

Unfortunately it did not comply with the new invoucing regulations for greece so we had to switch.