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¿Qué es Optix?

Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva. Todas las herramientas que necesitas para dirigir un lugar de trabajo moderno y conectado.

¿Quién usa Optix?

Optix es una aplicación de gestión del lugar de trabajo diseñada para espacios de trabajo en conjunto, oficinas con servicios y otras instalaciones de oficinas compartidas.

Optix Software - 1
Optix Software - 2
Optix Software - 3
Optix Software - 4
Optix Software - 5

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Optix

Optix

4.8 (51)
US$197.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
44
19
4.7 (51)
4.5 (51)
4.9 (51)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
GBP 1,200.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
5
No se han encontrado integraciones
4.5 (4)
4.3 (4)
4.5 (4)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Optix

essensys Platform
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Archie
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Creación de marca personalizable
Slack
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Chat y mensajería
Notificaciones en tiempo real
Booqable
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de reservas
Operate
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Cobot
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Nexudus
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión del espacio
Planificación de instalaciones
Spacewell
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Almacenamiento de documentos
Gestión de pedidos de trabajo
QReserve
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendarios
Programación de recursos
Reserva en línea

Opinones de Optix

Evaluación media

En general
4.8
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
82%
4
16%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Medios de difusión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Unparalleled Customer Support

5.0 hace 2 años

Comentarios: I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Puntos a favor:

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Contras:

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Respuesta de Optix

hace 2 años

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

There is NO competition.

5.0 el año pasado

Comentarios: 'Turn it up to 11'.

Puntos a favor:

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Contras:

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Respuesta de Optix

el año pasado

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Jonathan
Practitioner Experience Lead en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Decent for what it's worth

3.0 hace 5 años

Puntos a favor:

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Contras:

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Caleb
Club Manager en Canadá
Servicios para instalaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Game Changer

4.0 hace 2 meses

Comentarios: Transitioning from a member management software that was not specific to coworking to Optix has been amazing. It feels purpose-built and they take any feedback / suggestions and run with them.

Puntos a favor:

Their onboarding and support teams are top notch!

Contras:

Navigation to various settings are scattered and not super intuitive. Lack of printing integrations.

Respuesta de Optix

hace 2 meses

Thank you so much for taking the time to share your feedback here, Caleb! Communities like yours are what keep us so focused on and committed to our mission. We're grateful to partner with you and excited to continue growing together.

Nia
Operations Manager en EE. UU.
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Thanks You Optix

5.0 hace 11 meses

Comentarios: Overall, I love Optix. I appreciate having a dedicated specialist available to assist with any questions about the software. I am also grateful for the seamless integration of Optics into our daily operations.

Puntos a favor:

I appreciate that Optix provides a centralized platform for billing and communication between clients, promoting a seamless experience.

Contras:

I wish there was a way to allow us the option of carrying over hours or tokens for our clients. We wanted to change our business model, but the fact that ours does not allow rollover made it impossible to do so. We are OK with sticking to the current model, but if that feature does become available, it would be cool to see how it impacts our business.

Respuesta de Optix

hace 11 meses

Thank YOU, Nia, for your review! We really appreciate it and are happy to hear we're powering a seamless experience for your clients. We value your partnership and feedback on how we can continue to improve the platform to better align with your business!