ecomdash

¿Quién usa ecomdash?

Pequeñas y medianas empresas que venden en múltiples mercados con necesidades complejas de procesamiento de pedidos, inventario e integración de datos de back-end y buscan una solución de software asequible.

¿Qué es ecomdash?

Ecomdash es una empresa de software de gestión de inventarios y ejecución de pedidos que brinda la opción de administrar todos los canales de ventas online desde un único panel. Coordina los niveles de ventas y existencias en plataformas como eBay, Amazon, Etsy y más, con creación de informes y sincronización automática. Este software es ideal para pequeñas y medianas empresas. Incluye consultoría y prueba gratis de 15 días. Todos los clientes de Ecomdash reciben una cuenta gratuita de Pitney Bowes. Esta tiene un valor anual de 180 $.

Información sobre ecomdash

ecomdash

http://www.ecomdash.com

Fundada en 2012

ecomdash Software - 1
ecomdash Software - 2
ecomdash Software - 3
ecomdash Software - 4
ecomdash Software - 5
Vídeo de ecomdash
Play
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Compara ecomdash con productos similares

Precio inicial

US$25.00/mes
US$20.00/mes
US$499.00/mes
US$44.99/mes

Versión gratuita

Versión gratuita
Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita

Prueba gratis

Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis

ecomdash: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • iPhone (móvil)

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de ecomdash

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  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
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  • Catalogación/Categorización
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
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  • Equipamiento
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  • Gestión de campañas
  • Gestión de canales
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de datos del producto
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de modelos
  • Gestión de opiniones
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión multicanal
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  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos
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  • Pagos electrónicos
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  • Procesamiento de tarjetas de crédito
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  • Varias tiendas
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Lista completa de Software de transporte

Alternativas a ecomdash

Más alternativas a ecomdash

Reseñas de ecomdash

Todas las reseñas

Calificación general

3.8/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3.5
Atención al cliente 4
Funcionalidades 3.8
Relación calidad-precio 4

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Sander K.
Owner
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/1/2019

"Highly capable with a learning curve"

Comentarios: Ecomdash has allowed our business to expand as we sell online B2C, B2B, brick-and-mortar, and at mobile locations. No other software handles this for us like ecomdash can.

Puntos a favor: Ecomdash handles multi-channel inventory is a more comprehensive and flexible way than any other software we’ve tried.

Contras: The software is so capable that it also has a huge learning curve (we’ve been at it several years and still learn new things), and the interface isn’t very modern, nor is it mobile-friendly.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/1/2019
Kyle P.
Owner
Suministros y equipo para empresas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020

"Best inventory software"

Comentarios: Great experience

Puntos a favor: Syncs all our websites super easily.
Great customer support.

Contras: They don’t always implement the things that people request.

Respuesta de proveedores

por ecomdash el 30/9/2020

Hi Kyle,

Thanks so much for sharing your feedback! Our team will be happy to hear you've had a great experience.

Thanks again and we look forward to helping you grow your ecommerce business.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/9/2020
Nicolas D.
President
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/7/2021

"Verygood for inventory management!"

Comentarios: Main problem solved is amazon limitation to link different ASIN to same SKU...

Puntos a favor: Integration was easy with woocommerce and amazon.ca & amazon.com.
Inventory management between platform is just great.
You can even create sub products (kit) so you can list the same product with different ASIN on amazon (increase sales opportunity!)

Contras: Support doesn't really know what is Google Shopping listing nor could not help me except if I pay $$$ for support so I guess it is not enough user friendly... Most user friendly software these days doesn't need support ;-)

Respuesta de proveedores

por ecomdash el 7/7/2021

Hi Nicolas,

Thanks so much for your positive feedback! It's great to hear that we've been able to help solve an issue for your business.

I'm happy to pass your feedback along to our team. We look forward to helping you grow your ecommerce business.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/7/2021
Paul M.
General Manager
Maquinaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/6/2020

"TOO MANY CHANGES!"

Comentarios: We loved it when it first came out. Now it is becoming a burden with all the big changes and bugs introduced at each change. Also, some of the changes seem to make no sense, such as when you view your products, you select All Products from the dropdown.. But Wait! you are not looking at ALL products. You have to select Show All to see ALL products. The interface used to be a lot cleaner and intuitive but now is a jumbled up mess. You can't do all things to a product from one place any more. You have to jump around too much. And no phone support! You would think that a company owned by Constant Contact would at least have SOME phone support. Chat and email takes far too long and too many sessions to fix problems. If I can find a reasonable alternative, we may have to leave.

Puntos a favor: The fact that it integrates much of what a small multichannel business needs.

Contras: When we first started with Ecomdash almost 10 years ago, they were just getting started. They were eager to hear from users and were very responsive to problems. As time went on, more problems seemed to show up and "features" that made working with it more difficult started showing up. Now, seems like every "update" comes with a major bug that takes multiple chat sessions to resolve. Also, it seems that no one working there has ever actually started and run a small business based on some of the decisions they made. For example, they can't see the need for a "Paid" invoice to send our commercial customers!

Respuesta de proveedores

por ecomdash el 25/6/2020

Dear Paul,

Thanks for sharing your feedback. We're sorry to hear such a long-term customer having this frustrating experience, but really appreciate you bringing this issue to our attention. We've sent your feedback to our product development team.

Someone from our customer success team will be contacting you shortly to learn more about your experience and to discuss the various changes we've made. We'd love to make things right if you give us another chance.

Thanks,
Ecomdash

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/6/2020
Peter C.
President
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/12/2020

"Love it!"

Comentarios: Wonderful

Puntos a favor: Syncing my two store fronts, inventory was a challenge to keep correct across the board. Now its on the money!

Contras: Nothing really, im not computer savvy and I been able to get it all going with some halp from support!

Respuesta de proveedores

por ecomdash el 23/12/2020

Hi Peter,

Thanks so much for your positive feedback! We work hard to make it easier for customers like yourself to run their online store, so our team will be happy to hear you've had a great experience.

We look forward to helping you continue to grow your ecommerce business.

Thanks again,
Ecomdash

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/12/2020