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¿Qué es Sellsy?

Completa, adaptable, asequible. Este CRM es la máquina de ventas sencilla e intuitiva que necesitas. Proyectos en curso, evaluación de clientes potenciales, seguimiento de participación de clientes potenciales, fácil creación e intercambio de documentos son solo algunas de las características principales; pero la mayoría de los clientes se enamoran cuando crecen junto con este software.
Cada nuevo módulo de Sellsy representa otra actividad de valor añadido para tu negocio. Deja de dividir a tus compañeros en diferentes herramientas y tus datos en diferentes plataformas: simplemente inicia sesión en Sellsy.

¿Quién usa Sellsy?

Sellsy es una solución que se adapta a cualquier empresa que quiere incrementar la eficiencia y aumentar las ventas. El CRM de Sellsy realiza el seguimiento de cada oportunidad: ¡nunca se sabe cuál será tu próxima gran venta!

Sellsy Software - 1
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Sellsy Software - 3
Sellsy Software - 4
Sellsy Software - 5

¿Tienes dudas sobre Sellsy? Compara con una alternativa popular

Sellsy

Sellsy

4.3 (62)
EUR 29.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
99
16
4.0 (62)
3.7 (62)
4.0 (62)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$199.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
215
7
4.3 (20,228)
4.3 (20,228)
4.1 (20,228)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Sellsy

QuickBooks Desktop Enterprise
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Creación de informes financieros
Odoo
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Control de procesos de aprobación
Seguimiento de estado
Axonaut
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Creación de factura
Facturación en línea
Pipedrive
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Datos en tiempo real
Gestión de la asistencia técnica
Para equipos de ventas/organizaciones
Agile CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Sage 100
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes financieros
Facturación
Libro general
Notion
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos

Opinones de Sellsy

Evaluación media

En general
4.3
Facilidad de uso
4.0
Atención al cliente
4.0
Funcionalidades
3.9
Relación calidad-precio
3.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
65%
4
16%
3
10%
2
3%
1
6%
Karla Vanesss
Finance assistant en España
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sellsy: recomendado

5.0 hace 2 años

Comentarios: El envio de facturas y registro de pagos es muy facil. El descargar archivos para reporting tambien es algo que se aprecia mucho

Puntos a favor:

la facilidad del envio de facturas y exportacion de datos en csv o pdf..

Contras:

Que en muchas ocasiones deja de funcionar el envio de pdf adjuntos y eso ocasiona muchos problemas con los clientes ya que nos damos cuenta del problema hasta que un cliente nos lo indica

Respuesta de Sellsy

hace 2 años

Hi, Thank you for your positive feedback. We are glad to hear that you enjoy using Sellsy. We have taken note of the point of improvement that you have raised. I suggest that you contact our support team as soon as the issue arises. They are always available to find a solution. Have a nice day!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Best CRM I've used.

5.0 hace 6 años

Puntos a favor:

It is definitely an all in one software that does everything I need it to. It is easy to use and intuitive. It's got great stats and analytics. It helps our sales and marketing team significantly. Highly recommend it. Great customer service too.

Contras:

I remember wanting it to have another feature or two, but I can't even remember what they were any more.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Sellsy is a brilliant CRM

5.0 hace 6 años

Puntos a favor:

My last company used Sellsy, and I didn't fully realize how great Sellsy was until I went to my new company which uses another CRM. Sellsy is WAY more complete, does way more things, and the email marketing is much more user-friendly. You can do everything with no code involved.

Contras:

There's nothing bad I have to say about Sellsy. However, I do know that it is a niche product and it fits best for companies that want to use a wide variety of features.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Sellsy is not what it was. Look at the competition.

2.0 hace 8 años

Comentarios: Hello everyone.
I rarely take the time to give my opinion on the solutions that I use, but then I had to do it.
Sellsy user for 3/4 years, I could follow the development of this tool. At first it was good (Invokit) startup atmosphere, interesting developments for a price of € 22 / month if settlement in the year if it was 24/25 I think. At the time, we could connect PrestaShop to Sellsy it was great.
Then Sellsy changed direction and wanted to be a tool for big companies, dropping all SMBs that used the solution and that had enabled Sellsy to be what it is now. Sellsy became simply a money machine that even the commercial struggle to sell ... As we go along, Sellsy took these customers in "hostage". Take for example the solution PrestaShop. When Sellsy developed a module "website" for online sales. It was bye bye the PrestaShop integration, now use our solution (worthy of a 1and1) and you pay +++. 40/50 € / month I think. Then, the price of the solution itself has increased progressively. Increasing this 2016 is really not over. Imagine a solution from 264 € HT / month, then 700 € HT / month with the addition of some modules and in 2016 I spend 700 € to 1500 € for the same thing. And on top of that, remove the option to pay monthly, you get a good hostage clients who turns into a revolt.
The community manager at Sellsy has done its work, and the beginning of August, he removed the dozens of bad customer reviews on the Facebook page.
I invite you to look at other uncensored by Sellsy sites. Following a message left on the Facebook page of Sellsy I was contacted by many users in the same situation. Several people who have monthly pay them only a few days to leave or pay the amount in the year. Imagine the data to transfer, etc ... The commercial have admitted the situation and that it was a management decision they apply. I am aware of the situation because I was sponsoring people who are no longer on Sellsy since this year I met a Sellsy independent sales manager which now offers other solutions. I quote another opinion from a user on another site: "The good news is that it allowed us to make us realize that there are solutions with more features for a price divided by 2 (vs. the old price!). in short, a blessing in disguise. If you need a billing tool, look at the side of Incwo, mesfactures.fr, quickbooks or manager oscar ... "

Puntos a favor:

- Functions - Responsive

Contras:

- Price - Customer service

Gauthier
CFO en RU
Diseño, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy to Use software

5.0 hace 3 meses

Puntos a favor:

Super easy to use, lot of function. I'm mostly using the invoicing module. I'm processing around 50 invoices on a monthly basis and it's a great tool ! Also I managed to connect it to my cashflow software which is a super helpful with my forecasting duty.

Contras:

Nothing to complain with my utilisation.