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Calificado como el n.º 1 por su facilidad de uso por más de 1000 gerentes de compras que crean entre 50 y 1000 órdenes de compra al mes. ¡Resultados probados con una garantía de devolución del dinero! Descubre más sobre Bellwether PO and Inventory
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Software de inventario médico diseñado específicamente para satisfacer las necesidades de las prácticas médicas, dentales y quirúrgicas. ¡Extensos informes de usuario! Descubre más sobre MedSupply
¡El original! ¡No te dejes engañar por las imitaciones! MedSupply Pro Software (anteriormente SupplyPro Software) es fácil de usar, potente y cuenta con un sistema de código de barras apto para TODOS los tipos de instalaciones médicas y odontológicas. Haz un seguimiento de los implantes, medicamentos y suministros de todos tus proveedores. Administra los pedidos recibidos, los ajustes, los artículos caducados y el seguimiento del uso del paciente de PO a paciente. Administra también los números de lote y las fechas de caducidad. Servidor local o alojamiento web en la nube. ¡Asistencia superior! ¡Descarga una versión de prueba GRATUITA desde el sitio web! Descubre más sobre MedSupply
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Software de administración del ciclo de vida de activos creado para las necesidades de seguimiento de activos. Depreciación, códigos de barras y más. Pruébalo gratis. Descubre más sobre EZOfficeInventory
Este software líder de gestión del ciclo de duración de activos te permite crear órdenes de compra, programar servicios y administrar los proveedores sin esfuerzo. La fácil administración de depreciación y los informes personalizados te ayudan a tomar decisiones empresariales bien informadas. Utiliza la aplicación móvil para leer RFID, códigos de barras y códigos QR; obtén la conformidad con los organismos reguladores. El historial de ubicación y mantenimiento hace que este software sea imprescindible para la administración de activos fijos. Este software también está integrado con Zendesk y Jira. Pruébalo gratis. Descubre más sobre EZOfficeInventory
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Sólidas funciones de control de inventario para usuarios de QuickBooks, mayoristas, distribuidores, minoristas y fabricantes.
Fishbowl es la plataforma de automatización de negocios nº 1 para QuickBooks. Fishbowl permite a pequeñas y medianas empresas gestionar su contabilidad con la plataforma QuickBooks e incorporar funciones de inventario avanzadas. Múltiples ubicaciones, seguimiento de piezas, fabricación, integración de envío, métodos de contabilidad LIFO/FIFO/estándar, costes de desembarque, expedición y un COMPLETO sistema inalámbrico de gestión de códigos de barras para almacenes. EDI, carro de compras, servicios para vendedores y mucho más. Precios a partir de 4395 $ en un único pago.
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El mejor software de inventario para QuickBooks. Sobrealimenta tu almacén y operaciones mientras aumentas las ganancias y satisfaces a los clientes.
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Liberty Software es un software de farmacia para el éxito de las farmacias. Ve una demostración en línea del PRÓXIMO software de farmacia revolucionario.
Liberty Software es el líder del sector del software de administración de farmacias. Ve una demostración en línea del próximo software de farmacia revolucionario. Ve cómo Liberty Software ayuda a los farmacéuticos a aumentar la seguridad del paciente, mejorar la rentabilidad y mejorar la atención del paciente.
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El sistema de inventario y seguimiento de activos (compatible con dispositivos móviles) más simple del sector. Confiado por miles de negocios. Pruébalo gratis hoy.
Sortly Pro es un sistema de seguimiento de activos e inventario supersencillo para rastrear VISUALMENTE tus artículos y los detalles, incluidos la ubicación, el precio, la condición, etc. para una forma más intuitiva (y menos enloquecedora) de hacer un seguimiento de tus artículos. Pruébalo gratis hoy. Confiado por miles de negocios. Características principales: Sin límite de elementos. Brinda acceso a los miembros del equipo o al cliente; crea o conéctate a cualquier código de barras o código QR; incorpora o retira elementos con el escáner incorporado; agrega campos personalizados; accede a través de la web, iPad o iPhone.
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Solución de cadena de suministro médico de Hybrent para adquisiciones electrónicas, aprobaciones, seguimiento de pedidos y confirmaciones, inventario, creación de informes y mucho más.
Software de cadena de suministro de atención médica creado para llevar un sistema de gestión de inventario y adquisición basado en la nube de bajo costo a centros de cirugía ambulatoria (ASC), médicos, clínicas y centro de cuidado a largo plazo. Solicita una demo gratis hoy. El software de Hybrent es una solución de cadena de suministro para centros de atención médica para adquisiciones electrónicas, aprobaciones, seguimiento de pedidos y confirmaciones, coincidencia de facturas, integraciones con AP y PMS, creación de informes, tarjetas de preferencia y mucho más. Ahorra tiempo y dinero con el portal fácil de usar de Hybrent para transacciones con todos los proveedores.
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Ayuda a los distribuidores a automatizar y optimizar el reabastecimiento de inventario de clientes y el inventario de camiones 10 veces más rápido con teléfonos y sensores.
eTurns TrackStock es una aplicación de reabastecimiento que ayuda a los distribuidores a automatizar la reposición del inventario de almacén y camiones de sus clientes. Usa teléfonos, escáneres, sensores de peso y RFID (identificación por radiofrecuencia, por sus siglas en inglés) para reordenar, administrar y optimizar los inventarios reduciendo los costes de inventario hasta en un 75 %. Gestiona fácilmente el inventario consignado. El reabastecimiento con TrackStock es 10 veces más rápido que con un sitio de comercio electrónico, incluso Amazon. Se integra con ERP/WMS/software de contabilidad. Retorno de la inversión en 1 o 2 meses.
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La solución todo en uno de EHR, gestión de consultas y facturación que se adapta a tu consulta. Creada a medida para más de 35 especialidades.
Agiliza el flujo de trabajo y aumenta la eficiencia con IMS, la solución todo en uno de EHR, gestión de consultas y facturación. Diseñado por y para médicos, este galardonado software médico inteligente es compatible con más de 35 especialidades y consultas de cualquier tamaño. Utiliza una tecnología que se adapte a tu consulta y no al revés. Casi todos los aspectos de este software son totalmente personalizables y se adaptan a tus especificaciones concretas. Programa una demos en vivo gratis en el sitio web.
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Gestiona consultas a la perfección con Sowingo. Dedica menos tiempo a gestionar suministros y más a los pacientes con una plataforma de inventario especializada.
Gestiona consultas a la perfección con Sowingo. Dedica menos tiempo a gestionar suministros y más a los pacientes con una plataforma de gestión de inventarios dentales que es potente y fácil de usar.
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ArbiMed es un software de gestión de inventarios que ayuda a las consultas médicas a aumentar sus beneficios analizando los datos de las transacciones de inventario.
ArbiMed es un software de gestión de inventarios basado en la nube, diseñado por médicos, que ayuda a las consultas médicas a aumentar sus beneficios analizando los datos significativos de las transacciones de inventario. ArbiMed permite crear, recibir y rastrear órdenes de compra, etiquetar información crítica al eliminar suministros e interpretar los informes para tomar rápidamente decisiones vitales para la consulta. Ponte en contacto con la empresa para obtener una demo gratis o una cuenta de prueba gratis.
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Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Extends your Xero, MYOB and SMB accounting.
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Datapel Cloud.WMS simplifies sale and purchase order entry with advanced inventory management capabilities without the need to overhaul your existing accounting software. Integrate popular eCommerce providers Shopify, BigCommerce, WooCommerce and automate using Zapier or customise with our Breeze.API. Built-in barcode print and scan or optional comprehensive Mobile PDA scanning solution.
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Se trata de un sistema eficiente y muy fácil de usar, que abarca desde programación de citas hasta el servicio posterior.
La misión de este software es facilitar la atención médica en Brasil, al capacitar a médicos independientes para mejorar la calidad de la atención. Los profesionales de la atención médica no deberían preocuparse por los problemas tecnológicos. Con eso en mente, este software ofrece un sistema eficiente y sumamente fácil de usar, lo que permite a los usuarios aumentar la productividad, reducir los costos, reducir la falta de pacientes y ahorrar tiempo para que puedan concentrarse en lo que más les gusta hacer: cuidar de los pacientes.
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Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory...
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On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce in...
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ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory management. We simply create an overview and our customers manage their inventory efficiently and sustainably. Using the latest web technologies and interfaces, as well as combining labelling and digitization, ITEXIA is the leading inventory management tool.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory man...
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Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-...
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IOS ofrece soluciones dinámicas, asequibles y fácilmente escalables a los centros de salud que cumplen con las especificaciones exactas de tu sistema.
Envi de IOS permite a los proveedores de atención médica brindar atención en una amplia gama de entornos (hospitales, centros de cirugía ambulatoria, clínicas de atención de urgencia, grupos de médicos, etc.) mediante la racionalización de la administración de la cadena de suministro. Envi es una solución asequible, dinámica y escalable, configurada para satisfacer las necesidades de tu organización. Con Envi, generarás visibilidad empresarial con una funcionalidad específica de la ubicación, lo que ayudará a tu organización a reducir los costos a través de una mayor automatización, eficacia y control.
Envi de IOS permite a los proveedores de atención médica brindar atención en una amplia gama de entornos (hospitales, centros de cirugía ambulatoria, clínicas de atención de urgencia, grupos de médicos...
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An easy-to-use, intuitive, all-in-one inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, or a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at [email protected]
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distrib...
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This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
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Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online.
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DCS Inventory Software es un software intuitivo basado en imágenes y códigos de barras desarrollado para la gestión de inventario.
Este software intuitivo y asequible es una solución de gestión de inventario ideal para pequeñas empresas. Gestiona fácilmente movimientos, compras y ventas con un paquete integrado. Las características incluyen: control de existencias, seguimiento del número de serie, gestión de contactos, compras con la creación de órdenes de compra detalladas de los ensamblajes de nivel superior, recibos de compra, cuentas por pagar, órdenes de venta, envío y cuentas por cobrar. Gestiona múltiples proveedores para artículos comunes, rastreando el historial de pedidos
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Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster.
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Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
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IBM Clinical Development es una única plataforma escalable en la nube que permite a los profesionales de investigaciones clínicas diseñar y gestionar ensayos.
IBM Clinical Development de Watson Health es una solución SaaS global que puede ayudar a las ciencias humanas a transformar la investigación clínica y puede acelerar la entrega de terapias necesarias a los pacientes. Con un potente sistema de captura electrónica de datos (EDC) en su núcleo, el desarrollo clínico de IBM ofrece a los investigadores clínicos acceso a información velada y visibilidad de los datos de prueba. Escalable tanto en características como en funcionalidad, ofrece una serie de capacidades robustas que se pueden adaptar a todos los ensayos clínicos.
IBM Clinical Development de Watson Health es una solución SaaS global que puede ayudar a las ciencias humanas a transformar la investigación clínica y puede acelerar la entrega de terapias necesarias a...
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
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Purpose-built EU FMD compliant solution, designed to manage the status of medicine inventories across the supply chain.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is designed to manage the status of medicines within the national markets above. The solution is built on AWS backend and does not require any changes to the clients IT infrastructure. The solution is available via the Web, Zebra & Chiperlabs scanners and Android & iOS devices.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is desi...
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A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and int...
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Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface.
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Medical inventory tool that allows clinical organizations to administer and order medications, monitor drugs and generate reports.
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Online software to manage Medical Inventory & Purchase Orders, Sterilization process, Communication with Dental Laboratories.
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability & Expiry Date. Track Sent orders, Received, Non received, Refused, Cancelled. Track Received Items, in Stock, In Use, Used. Use bar codes. Track Laboratory orders Export to accountancy Track sterilization from sterilizer to patient intervention
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability...
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A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
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DoxCity

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Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
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Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges.
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Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations.
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A web based on demand warehouse and inventory management solution.
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AIMS.NET

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iTraycer

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Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management.
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WITS

WITS

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Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from i...
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SOPIC

SOPIC

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Solución móvil y SaaS de logística de dispositivos médicos para automatización de ventas, flujo de trabajo de la cadena de suministro, gestión de inventarios y facturación de implantes.
Solución móvil y SaaS de logística de dispositivos médicos para automatización de ventas, flujo de trabajo de la cadena de suministro, gestión de inventarios y facturación de implantes. Solución móvil para la programación de cirugías, pedido de implantes, escaneo y facturación desde tu iPhone/iPad. Tarjetas de preferencia de cirujano, kit y estadísticas de uso de cirujanos. Integrado en SAP, Oracle, Epicor, JDE y PRMS. Sopic gestiona todos los aspectos de la logística de dispositivos médicos, incluidos consignaciones, devoluciones, gestión de inventarios caducados, pedidos, seguimiento de órdenes de compra.
Solución móvil y SaaS de logística de dispositivos médicos para automatización de ventas, flujo de trabajo de la cadena de suministro, gestión de inventarios y facturación de implantes. Solución móvil ...
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Automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical data and insights from individuals in the organization.
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analytics capture and process your data to determine optimal service levels, safety stock, reorder points, order quantities, and other key metrics. Reveal product and product-line profitability in net terms for the sharpest bottom-line analysis.
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Medlium

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Simple and free EHR for iPhone, iPad, Android, and Desktop.
Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentation #FormBuilder #ClinicalImaging #SecureMessaging #DocumentManagement #TaskManagement #LowInventoryAlerts #FreeFax #eRx #FastSupport
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BDM Healthcare Software: BDM Pharmacy AXIS eChart AXIS eMar AXIS Pedidos AXIS MedRec AXIS MTM AXIS Inventory
Durante más de 40 años, BDM IT Solutions Inc se ha especializado en soluciones de software de gestión de medicamentos, diseñadas para mejorar la prestación de atención al paciente. Miles de profesionales de la salud en América del Norte, en instalaciones que incluyen centros correccionales, hospitales, centros de atención a largo plazo, dentro de la atención ambulatoria y farmacias especializadas utilizan el conjunto de productos BDM para respaldar sus flujos de trabajo y actividades clínicas. El software incluye: BDM Pharmacy, AXIS eChart, AXIS eMar, AXIS MedRec
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Above PAR

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Ofrece potentes funciones de auditoría y creación de informes, gestión de costes y seguimiento de activos, a la vez que mejora la eficiencia de la generación de informes.
Las anteriores herramientas de panel PARs, junto con sus potentes funciones de auditoría e informes, admiten la gestión de costes y el seguimiento de activos, a la vez que mejoran la eficiencia y la flexibilidad en la creación de informes. Entre los módulos de seguimiento se incluye inventario de equipos y orden de trabajo.
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AdminiCare

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A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & sec...
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Enhatch

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An end-to-end technology solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants.
Enhatch Fit2Kit, a Patient-Driven Technology platform, is an end-to-end solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants from pre-operative planning to the surgical theatre. Medical device manufacturers who do not adopt a patient-specific technology platform will spend 400% on each implant procedure. Based on a 300 surgical set launch, the manufacturer will pay in excess of $25MM over the next five years.
Enhatch Fit2Kit, a Patient-Driven Technology platform, is an end-to-end solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants from pre-operative planning to the surgica...
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Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill.
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Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn red...