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¿Por qué es gratis Capterra?
El servicio completo de registro de Square es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas. Square es un servicio para todo tu negocio; desde un registro en tu bolsillo hasta informes en tu computadora portátil. Tanto si vendes tus productos en el maletero del coche como si acabas de abrir tu vigésima sucursal, Square hace que los negocios conlleven menos trabajo. Square POS es una solución completa de punto de venta que ofrece un conjunto de herramientas, desde el seguimiento de las ventas y el inventario hasta analíticas exhaustivas.
Creado para brindar simplicidad y con la confianza de más de 2 millones de empresas de todo el mundo. Square POS es una aplicación completa de punto de venta que funciona en dispositivos Apple y Android. Este poderoso software incluye todas las herramientas que necesitas: pagos, recibos digitales, solicitudes abiertas, inventario, informes y más. Es lo suficientemente versátil como para servir a todo tipo de negocios, desde comercios minoristas hasta panaderías. Su interfaz de usuario simple y elegante hace que sea fácil para ti y tu personal ponerse en marcha rápidamente. Configura tu sistema gratuito Square Point of Sale con facilidad para que te ayude a concentrarte en lo que es importante: tu negocio y tus clientes.
When I Work ahora es gratis para siempre. Es la forma más fácil para que propietarios y gerentes de panaderías puedan programar el trabajo y comunicarse con sus empleados a tiempo parcial. Comunica los horarios y facilita un reloj de tiempo a cada trabajador. Programa sobre la marcha con aplicaciones gratuitas para iPhone y Android. Ahorra tiempo y dinero con herramientas sencillas y gratuitas de planificación de personal. When I Work ayuda a planificar el trabajo de más de 500 000 personas en todo el mundo. Miles de empresas se registran cada semana en When I Work. La manera más fácil de programar el trabajo y comunicarte con tus empleados. Ahorra innumerables horas de trabajo y reduce el absentismo. Gratis para hasta 75 empleados.
Lightspeed Retail POS es una solución móvil todo en uno y basada en la nube que simplifica la atención al cliente y gestiona todas tus ubicaciones comerciales. Administra tu inventario, controla las ventas, gestiona el personal, procesa pagos y crea experiencias de compra inolvidables para que los clientes vuelvan una y otra vez, todo desde tu iPad. ¡Este punto de venta proporciona a las panaderías el sabor de la eficiencia! Supervisa las ventas, forma al personal y toma pedidos desde cualquier lugar usando un iPad.
Todo lo que hace ShopKeep es compatible con negocios crecientes e independientes. Fundada por un exitoso empresario, ShopKeep ofrece un sistema de punto de venta iPad intuitivo y seguro con software POS que permite a los comerciantes dirigir negocios más inteligentes mediante la optimización del personal, la regulación del inventario y el acceso a informes de ventas e información de clientes en una única plataforma basada en la nube. Con más de 23 000 clientes, el galardonado equipo de atención al cliente de ShopKeep está disponible en horario ininterrumpido y brinda una asistencia sólida. ShopKeep proporciona hardware de punto de venta, software y procesamiento de pagos para que las pequeñas y medianas empresas puedan funcionar de forma más inteligente.
Combina el etiquetado de Jolt con su software basado en tablet y podrás digitalizar las operaciones de tu panadería, charcutería o cafetería de inmediato. Jolt ofrece el etiquetado personalizado más asequible del mercado. Además, el software correspondiente incluye biblioteca de capacitación, desarrollador de programas de arrastrar y soltar, notificaciones por correo electrónico y mensaje de texto, un reloj registrador con detección facial y mucho más. Con marcas horarias en cada etiqueta, cada registro horario y cada tarea, Jolt brinda a los gerentes y propietarios la información necesaria para transformar su panadería en un éxito. El software basado en tablet correspondiente y el etiquetado asequible y personalizado hacen que Jolt sea una de las mejores opciones para panaderías, charcuterías y bares.
Diseñado específicamente teniendo en cuenta la hostelería, Kounta POS no hace concesiones para el comercio minorista directo. Es flexible para todos los diferentes tipos y tamaños de negocios. Detrás de escena hay una base de datos de seguridad reforzada de todos tus datos más valiosos. Obtendrás el mismo tipo de herramientas de creación de informes y analíticas de grandes empresas para todas tus tiendas respaldadas, a medida que todo sucede. Y se ejecuta en cualquier dispositivo: iPad, Android, Mac, PC o incluso hardware POS heredado, un POS móvil completamente equipado y siempre disponible. La solución de software de punto de venta basada en la nube se puede utilizar de forma segura en cualquier dispositivo, en línea o fuera de línea. Se conecta perfectamente a los complementos.
Un punto de venta creado para panaderías y restaurantes de comida rápida y para llevar que reúne pedidos físicos y online. Koomi evita la pérdida de clientes durante la hora pico y cuenta con aplicaciones de pedidos para llevar y a domicilio totalmente integradas. Un punto de venta creado para panaderías y restaurantes de comida rápida, para llevar y a domicilio que ayuda a optimizar las operaciones.
Aloha EPOS es un sistema de gestión de restaurantes fiable, fácil de usar e ideal para cadenas de bares, hoteles y restaurantes. Es una solución total: Aloha conecta todos los elementos operativos en una única solución para ayudar al crecimiento de las empresas. Incluye: Gestión laboral. Control de existencias. Gestión de datos centralizada. Pedidos en mesa. Fidelidad y marketing. Y mucho más. Aloha EPOS es un sistema de gestión de restaurantes fiable, fácil de usar e ideal para cadenas de bares, hoteles y restaurantes.
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización empresarial combinadas con aplicaciones móviles y soluciones en la nube. Con sede en Chennai, India, la huella tecnológica de este software ha crecido para beneficiar a más de 25 000 negocios minoristas en más de 50 países. El enfoque principal es brindar una excelente experiencia al cliente con las soluciones digitales. Punto de venta, inventario y soluciones de software contable para comercios minoristas. Restaurante y empresas de distribución con prueba gratis por 15 días
El POS KORONA para panaderías ayuda a hacer crecer las empresas. El software ofrece funciones de transacciones rápidas, facilidad de fijación de precios y promociones, personalización completa y una potente gestión de inventarios. La solución también incluye un programa de fidelización incorporado, opciones de consejos e informes individualizados de cada cajero. Adecuado para tiendas individuales, empresas con múltiples ubicaciones y franquicias. El software de punto de venta para panaderías KORONA se adapta a cada tienda, no al revés. Un software POS específico para panaderías y diseñado por KORONA. Una potente solución creada para ayudar a las empresas a triunfar y crecer.
PANADERÍA AL POR MAYOR: Clientes: Pedidos permanentes en línea. Facturación online. Catálogo de artículos personalizados. Financiar: Cuentas por cobrar, beneficio bruto por cliente y por partida. Se integra con Quickbooks y Xero. Producción: Recetarios, trazabilidad de ingredientes, facturas automatizadas. Control de inventario. Distribución: Gestor de rutas y optimizador. Boletas de embalaje, informes del conductor. Seguimiento de entrega por GPS en vivo. Prueba instantánea de entrega por correo electrónico. CRM. Interfaces sencillas y fáciles. Configuración de datos y formación Panaderías al por mayor: Pedidos en línea, control de inventario, trazabilidad de la cadena de suministro. AR, GP por artículo y por cliente. Entregas con GPS. CRM.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution. ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.
We're a cake business software platform offering comprehensive references for cake tins, serving charts, portion sizes, cake cutting guides, sugar paste, ribbon quantities and for designing and sketching cakes in 3D as well as managing the orders and quotes. Instead of using multitudes of generic software, bakers can now do everything needed to run a successful business using our baking specific platform. We solve real-world problems enabling you to focus on doing what you love, bake. Cake Business solution for Organising, Managing, and Running your Cake Business Efficiently.
JustFood ERP is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing. Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
A WHOLESALE cloud-based order-entry management application designed with the bakery industry in mind. POMeSYS-Host (MyOnlineBakery.com) has four main components: Wholesale Order Entry, Accounts Receivable, Inventory Costing and Control, and Vendor Purchase Orders. Additional modules allow you to further customize! A WHOLESALE cloud-based Bakery ERP solution for business in the food and beverage industry with a specialty in the baking industry.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you. Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Solución de análisis de costos de la receta o fórmula y nutrición para restaurantes, panaderías y fabricantes de alimentos. Solución de análisis de costos de la receta o fórmula y nutrición para restaurantes, panaderías y fabricantes de alimentos.
Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One or upgrade to our ERP solution (mfg, finance, sales, CRM, logistics, +). Supports R&D, recipe management, production, inventory, quality, costing, GHIS lot traceability & recall, FDA compliance, planning, scheduling, and mobile warehousing. Run continuous flow or batch production by optimizing the planning and scheduling of equipment. Available on premise or in the cloud. Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One financials.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular, multi-user system allowing for low cost entry and future expansion as business requirements change and budgets permit. FlexiBake makes it possible for small to mid-size food manufacturers to have level of control that until now was only enjoyed by large organizations. A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries.
Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more. Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more.
A modern and easy-to-use and implement wholesale bakery traceability/ERP system that enables your team to perform batch and lot track/trace, inventory control, recipe management, batch costing, B2B ordering portal and supplier purchasing, putting new ingredients and materials into service, and moving your data between systems such as Quickbooks, Sage Intacct, Shopify and over other 1,500 platforms. Wherefour runs on all internet-connected devices, including tablets and phones. Modern traceability/ERP software with lot track/trace, inventory control, recipes, costing, orders, POs, reports and integrations.
FoodMan streamlines deliveries and invoicing for bakeries. Features include sage integration and EDI. FoodMan streamlines deliveries and invoicing for bakeries. Features include sage integration and EDI.
Manage customers, standing orders, invoices, production runs, shipping, recipes, and Auto generate daily total Production Run according to standing order,daily Generate Invoice,you can manage & print recipes & ingredient required for daily production.Print delivery list,print packing slip,print batch recipes,daily totals,manage customers & standing orders,manage holidays,send invoice by email,create users .Customer Panel where your retail customers can order online and view & download invoices. Manage customers, standing/temporary orders,auto generate invoices, auto generate daily production runs, shipping, recipes, and more.
Till POS es un software sencillo basado en la nube para tu negocio de restaurante al que puedes acceder en cualquier momento y lugar. Se puede acceder desde Windows, Android, iPad, tableta, iOS y móvil (también funciona sin conexión). Till Dashboard es una poderosa consola de gestión administrativa que le permite configurar tu cuenta, menú, inventario, clientes, informes y personal. Una aplicación de punto de venta donde puedes gestionar tus operaciones diarias, como gestión de pedidos de mesa, pagos, gestión de efectivo... Una aplicación para camareros con dispositivos móviles que te permite realizar pedidos rápidos. TILL, solución de gestión de POS con tecnología avanzada, creada especialmente para mejorar tu negocio en base a la información. Visita tillpos.co.
GlobalBake ERP bakery software is a single bakery management system for managing inventory, manufacturing, product development, customer service, accounting, sales management and forecasting. Artisan Bakeries and food manufactures leverage these tools to enhance profits, reduce waste, and gain better control of their operations. Our bakery management software is a proven solution for wholesale bakeries using simple artisan techniques to large baking facilities with multiple lines or plants. GlobalBake ERP is bakery management system for sales forecasting and management, inventory, manufacturing, product development.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more. Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Punto de venta basado en la nube que ayuda a gestionar todas las funciones de no solo a una tienda de alimentos independiente sino también a una gran cadena de alimentos. Punto de venta basado en la nube que ayuda a gestionar todas las funciones de no solo a una tienda de alimentos independiente sino también a una gran cadena de alimentos.
Cloud-based and easy-to-use bakery management software that cuts admin, boosts efficiency and improves sales by controlling production, wholesale and retail operations and integrating with accounts, EPOS, labeling and weighing systems. Whatever the size or scope of bakery, Cybake offers a hassle-free set-up, smooth migration from old systems and reliable, friendly support. Automates everything from a bakery's orders to its invoicing, recipes, production, shop management, waste control, deliveries and more.
Control de costos de comidas y bebidas, creación de informes de inventario, historial de pedidos y compras, y más. Características: Control de costos de comidas y bebidas, creación de informes de inventario, historial de pedidos y compras, y más.
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POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more. POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more.
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Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking
Ahorros mensuales comprobados de 1000 dólares para clientes existentes que utilizan la versión gratuita. Biz1book tiene control de inventario basado en recetas en profundidad. Inventario de múltiples ubicaciones/ubicaciones secundarias fácil de usar. Alertas en tiempo real para cambios en el precio de los productos, variaciones de stock, desperdicio, etc. La funcionalidad completa es accesible en dispositivos móviles. Ahorros mensuales comprobados de 1000 dólares para clientes existentes que utilizan la versión gratuita. Biz1book tiene control de inventario basado en recetas en profundidad.
BakeSmart is bakery software that was created specifically to meet the needs of a retail bakery. Our software offers you complete control of every aspect of your bakery, from ordertaking, to production, to inventory management, to nutrition and product costing. Software that manages your bakery with features such custom items, orders, production, inventory management, nutrition & costing.
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Automated baking machinery. Controls water content in dough. Automated baking machinery. Controls water content in dough.
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Almacena la información del cliente, crea listas de productos y filtra pedidos diarios. Almacena la información del cliente, crea listas de productos y filtra pedidos diarios.
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Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste. Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste.
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Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales. Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales.
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LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, supports back-office capability with QUORiON's QBC and an Android mobile client. Completely customizable to your business with receipts, keyboard layout, workflows, and accessory support. German engineered. Malware resistant. Improve every aspect of your business from warehouse to point of sale. LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types.
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Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more. Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more.
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A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery. A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery.
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Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more. Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more.
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POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface. POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface.
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Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries. Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries.
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ADCs NutriGen Recipe Manager takes the hassle out of recipe and ingredient management. NutriGen allows headquarters team members to define standardized recipes, combining vendor-supplied raw ingredients and sub-assemblies with your own specified sub-recipes, such as icing, for example. NutriGen generates legally-compliant ingredients, nutritional facts, and labeling panels. It also supports Allergen warnings at both the ingredient and recipe level. Centrally manages recipes, combining vendor supplied sub-assemblies, such as cake base, with your own raw materials.
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An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers. These include wholesale bakers, greengrocers, butchers, etc. An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers.
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All inclusive bakery management solution with CRM, recipe management, inventory control, and back-office functionality. All inclusive bakery management solution with CRM, recipe management, inventory control, and back-office functionality.
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Enter products, ingredients, then enter your orders daily, build production sheets including ingredients, print del notes & invoices. Enter products, ingredients, then enter your orders daily, build production sheets including ingredients, print del notes & invoices.
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Software for wholesale bakeries that provides recurring orders, automates production, and allows customers to edit their orders online. Software for wholesale bakeries that provides recurring orders, automates production, and allows customers to edit their orders online.
POS to recipe management. Desktop-based / Cloud-based anywhere, any device access makes daily tasks easier, simpler and faster for everyone from small independents to large corporate franchise restaurant groups.Our bakery software Controls Wastage & Theft. This is All-in-one ERP Software.Regardless of the size of your bakery or the number of locations you have, you can use bakery management software to meet your processing, distribution, and accounting needs. Our Bakery ERP simplifies everything from reporting, inventory management, employee scheduling, and POS System